Citesc îngreţoşat tot soiul de vome băsiste, care acum un an juma’ nu mai aveau curaj să iasă pe stradă de teamă că le-ar putea lua lumea la poceală, despre trezirea din prostie a votanţilor USL după ultimul an de guvernare. Tupeul lor e inimaginabil. Nu, viermilor, nu de proşti au votat oamenii USL. Şi nici seduşi de promisiunile electorale ale cuplului Ponta-Antonescu, şi nici de dragul şpăgilor electorale (pe care le împărţiţi toţi), ci de furie împotriva voastră. I-au mânat, pe de o parte, disperarea că nu mai scăpau odată de voi, după două cicluri electorale de abuzuri, hoţii, teroare, clientelism şi extremism politic, respectiv, pe de altă parte, dorinţa de revanşă după ce le-aţi furat, cu un sprijin extern dezgustător, voturile de la referendumul pentru demiterea celui mai nociv personaj pe care l-a dat politica românească de la Ceauşescu încoace. Nu vă mai suportau, pe voi şi pe Băsescu al vostru. Toate astea la un loc i-au dus pe uselişti la 70% în Parlament, nu criza sau ameţelile demagogico-doctrinare. Acum, oamenii sunt, după caz, dezamăgiţi, revoltaţi, resemnaţi, fiecare după cum percepe influenţa imobilităţii şi incoerenţei guvernării asupra traiului său zilnic. Îi vor mătura şi pe ăştia când s-o coace nemulţumirea, la fel cum v-au ras şi pe voi, prin vot. Din nefericire, n-au alternative viabile. Atât a fost în stare să producă votabil clasa politică românească: voi şi ei. Aşa că noua schimbare se va petrece în favoarea voastră (dacă sunteţi în stare să vă revopsiţi abil) ori a vreunei forţe politice antisistem (dacă păpuşarii vor reuşi s-o coaguleze şi să-i inventeze nişte lideri fără scheleţi în dulapuri). Citând din filosoful Vanghelie, care are mare dreptate-n puţinătatea-i de idei politice, viaţa e rotundă.
P.S. Ca la un semn, exact ca-n vremurile de smardoială politică intensă, IP-urile banate ale postacilor băsişti consacraţi au revenit cuminţi, în bloc, în lista de spam
In veci nu mai vine nici un partid basist la guvernare ,basescu a fost ca o bomba atomica ,nu mai ramane nimic viu dupa el ,au furat suficient si au un tupeu pana la cer Pe viitor se vor dezvolta PSD si Liberalii ,fiecare adunand diferite partidute .
Imi place articolul foarte mult .
Ce am citit aici ma face sa-mi aduc aminte de anii ’90.
Iliescu era vazut la inceputul anilor ’90 ca un fel de salvator venit sa ne scape de Ceausescu. Si multi, foarte multi, l-au votat cu ambele maini si de 2 ori de la rand.
Pe la mijlocul anilor ’90 insa au inceput sa-l injure, sa-l huleasca si in final sa se lepede de el.
Pentru ca apoi, la sfarsitul anilor ’90, sa se intoarca la el, sa-l iubeasca din nou si sa-l voteze cu ambele maini in 2000.
Cam la fel stau lucrurile si cu Basescu, acum e perioada de lepadare de Basescu, urmand ca alegerile din 2016 sa fie castigate de un partid/alianta din care va face parte si Basescu.
Pentru ca “viata e rotunda si se invarte rotund” ca sa dau citatul complet al maestrului.
P.S. Apropo, ce mai face Vanghelie? Sunt cateva luni bune de cand nu l-am mai vazut/auzit. Si parca nu a mai lipsit niciodata asa o perioada indelungata.
Basistul bigradu sa dea un exemplu de acte false prezentate la singurul post nebasist din Romania, singurul care traieste din piata de publicitate, nu din banii lui Niro sau de la bugetul basist. De ce casa din Mihaileanu data de primarul Bucurestiului primarului Bucurestiului este act fals? De ce dosarul flotei inexistente a fost pus la sertar? De unde are retardata cea mare atatea milioane de euro, in doar 2 ani de notareala in Bucuresti? Milioanele respective de euro sunt NUMAI castigul net al patroanei notarite, adica al unei singure persoane dupa ce a platit salarii, taxe etc. Vezi cat castiga un notar bani in mana ramasi intr-un an….
Cum da o banca de stat un milion de euro unei PERSOANE FIZICE in doar 5 zile cu o cerere telefonica si fara garantii? Din ce a trait Basescu si familia lui, dupa ce el a depus salariul in contul proprietatea (sau cum se numea spagareala aia)? Si lista este atat de lunga…. Sa raspunzi doar la aceste intrebari. Esti de acord cu toate aceste ticalosii doar in cazul in care consideri ca a fi politician exceptional ca base trebuie sa fii si cel mai abject individ! Cum stii sa respiri cu un astfel de creier?!!
Cat de trista concluzia pentru poporul roman. Articolul asta sta ca un verdict de condamnare pentru tara si oamenii ei.
Da domunule Victor Ciutacu m-am dus sa votez din disperare ca nu-i mai suportam pe basisti si nu singura cu toti invitatii de la nunta fiicei mele.
@florin: Asta ar fi culmea, sa fac vreo 5 facultati ca sa pot vorbi in totala cunostinta de cauza despre subiecte din transporturi, constructii, justitie, economie, sanatate, agricultura si dracu’ mai stie ce alte mizerii ne pun pe tava politicienii! Eu am vorbit in baza unor date publice, oficiale, nu stau sa calculez devize cu mana mea, ca nu ma pricep si mai am si altele de facut in viata asta. Iar subiectul nu l-am politizat eu, e politizat de aproape 10 ani! Si da-mi voie sa nu iau de bun nici ce-mi spui tu… Zici ca estimarea s-a facut in baza unui segment de 3 km pe teren plat, intre Brasov si Fagaras, extrapolat la intregul Ardeal? 5,4 milioane pe kilometru?! Cam nasol, e aproape dublu fata de cat au cerut turcii de la Yuksel Makimsan pentru tronsonul Fundulea-Lehliu de pe Bucuresti-Constanta, 2,32 milioane pe kilometru, tot pe teren plat, exact ca-ntre Brasov si Fagaras. Nu stiu, una peste alta, daca am lua in calcul un pret de 2,5 milioane pe kilometru in zonele de ses si deal, poate ca pretul total al contractului ar fi acoperit si zonele de munte, cu alunecari de teren, conducte, depozite de produse chimice periculoase si mai stiu eu ce alte obstacole. Habar n-am, nici nu-mi bat capul, repet ca iau de bune cifrele furnizate de autoritati, care n-ar trebui sa ma minta pe banii mei.
Dar, in final, ca tot vin sarbatorile si incercam cu totii sa fim mai buni, te rog sa-mi faci si mie un favor. Nu-i nimic complicat, vreau doar sa scrii (sau sa dai copy-paste), in calitatea ta de cunoscator al problemei, ceva de felul asta: “In 2004, pentru a aduna cat mai multe voturi, Basescu A MANCAT CACAT ca valoarea contractului Bechtel e supraevaluata.”
Aferim Victore ca bine spusesi !
Ce nu inteleg la basistii astia,gen Bigradu,Andrei si altii,de ce daca 70 % din populatia care s-a prezentat la vot a dat de pamint cu ei nu vor sa recunoasca ca asta s-a intimplat din cauza nemultumirii masive fata de cretinitatile facute de PDL-isti.Asta-i jocul democratic daca vrei sa-l accepti iar daca nu esti la fel ca iidotul de Basescu.Pentru cei de azi vom vedea daca si ei vor fi maturati de pe scena politica la fel.Asta ramine de vazut.Pina atunci ramine faptul asta-” daca mai multi spun ca esti beat si timpit apai te duci sa te culci sau iti faci harakiri”.Ultima vrianta ar fi mai acceptabila pentru basisti.
Ma uit pe comentarii si ma crucesc ca sunt inca oameni care mai pot inca sa tina partea uneia sau alteia dintre tabere. Unii se bucura ca acum fura USL si nu mai fura (atat de mult) basistii, iar altii se bucurau acum cativa ani ca furau basistii si nu mai furau (atat de mult) Nastase & co. Am o veste trista pentru voi: toti fura din banii vostri, nu e cazul sa va organizati tabere si sa faceti galerie pentru ca dati impresia ca sunteti retardati.
@victor ciutacu: am spus “voastre” pentru ca te consider unul dintre “ei”. La fel si pe Turcescu, Badea, Cristoiu si multi altii. Nu poti sa iei bani de la Ghita care capuseaza bugetul statului de 10 ani si sa te pretinzi in afara jocului pentru ca altfel esti ca Basescu cand vorbeste de clasa politica din Romania de parca el s-a teleportat de pe Marte.
@wiseguy: iau bani din ce produc (si platesc impozite si taxe la stat de-mi sar ochii din cap), nu de la Ghita/Voiculescu. nu ti-or placea tie patronii de televiziune, ti s-or parea hoti si banditi, da’ vezi-ti lungul nasului, ca n-o sa-mi caut eu alta slujba ca sa-ti fac tie o placere
Nu am de ce sa-mi vad lungul nasului pentru ca nu ti-am cerut sa-mi faci nici o placere sau sa-ti cauti alta slujba. Ti-am explicat strict de ce am zis “voastre” si imi mentin parerea. Era culmea sa fii de acord cu mine 🙂
P.S: Nu am nimic cu patronii de televiziuni, ci cu hotii prinsi sau neprinsi.
Buna ziua d-le Ciutacu,
Aveti mare dreptate:avem din pacate cel mai nociv personaj din politica romaneasca…
Cred ca simt ceea ce simte majoritatea romanilor din frumoasa noastra tara.
Cu mult respect pentru Dvs.,
IoanaP
Oricat de rau a fost Boc era cu 10000 de clase peste Ponta.
@Catalin
Banuiesc ca vorbesti de A3. Iti sugerez sa te uiti din nou la emisiunea lui Radu Tudor in care a prezentat OP-urile care finantau Campania ADA din 2004, care OP-uri au fost “masluite” de FACIAS (controlata tot de dom’ Profesor) si scoase in fata de securistul SRS.
De asemenea, uita-te si la emisiunea in care tot Radu Tudor a prezentat un document fals despre bacalaureatul lui Funeriu.
Tu urmareste in continuare A3; sunt exemplu de profesionalism si corectitudine.
@Santinela
Ar fi bine sa citesti Raportul Comisiei de la Venetia (cel pe care il astepta Tonta cu nerabdare si care, dupa ce a aparut, Prim-Pagiatorul e mucles). Acolo ai sa vezi ca raportorii pun sub semnul indoielii demiterea de catre Parlament a lui Basescu. Adica, a fost mai mult vointa politica si mai putin respectarea constititutiei (punctele 84 si 85). Prin urmare, referendumul nu ar fi trebuit sa aiba loc.
Oricum pentru tine pare sa fie mai usor sa-i asculti pe cei de la A3 decat sa citesti. Asa poti sa mai mananci un carnat, mai bei o bere, tragi o ragaiala si/sau o basina ca sa-ti exprimi satisfactia fata de tine insuti si uite cum se nasc viitorii politicieni.
@bigradu
“Adica, a fost mai mult vointa politica si mai putin respectarea constititutiei (punctele 84 si 85). Prin urmare, referendumul nu ar fi trebuit sa aiba loc.”
Explica-mi si mie, prietene, care articole ale Constitutiei s-au incalcat la demiterea Basaului, ca zau daca pot sa-mi dau seama. Aa, poate ca Mr. Carmaci a incalcat grav constitutia, atunci da (mai ales art. 84 (1))… Altfel, din cate stiu eu, demiterea lui s-a bazat pe faptul ca respectivu’ a incalcat grav de tot Constitutia in repetate randuri, iar cand s-a “sondat” si opinia populatiei, vreo 7,4 milioane de cetateni platitori de taxe si impozite, traitori in tara asta au fost fix de acord cu demiterea Dictachiorului.
Daca astea nu-s conditii necesare si suficiente pentru a fi demis dintr-o functie PUBLICA atunci sa ne lamureasca “raportorii”, sa ne spuna ce trebuie sa mai facem… Sa asteptam a doua venire a lui Jesus sa-l intrebam si pe El ce parere are?
Foarte tare si adevarat.
@suca daca erai lucrator in minunatul invatamant si, in loc de o crestere cu 50% a unui imens salariu de 940 Ron, ti-ar fi taiat 25%, ai mai fi zis ca poc e cu 10000 de clase peste Ponta sau ti-ai fi bagat multe bip-uri in base si toti ai lui? cand ei furau sute de milioane si reuseau sa blocheze toate fondurile din programele structurale pentru Romania, altii mureau de foame sau mergeau sa le predea odraslelor celor care le-au taiat salariile, fiind imbracati cu aceeasi tinuta in fiecare zi, ca cel mai important era sa-si cumpere in primul rand o paine si mai apoi o pereche de pantofi sau o haina.
Toti basistii “vorbeste”, toti nu “citeste” si, de aceea, nu “gandeste”!
@bigradu: parerile sunt intangibile. esti liber sa fii basist, la fel cum eu sunt liber sa fiu antibasisit. in textul asta, din care nu retrag o virgula, ai picat la victime colaterale; printre putinele. asa se intampla mereu. viata e (si) nedreapta
De Victor Ciutacu pe 12 December 2013 la 12:18 (#)
Dar cum poti sa fi basist si sa crezi ca esti un om corect ?
Trebuie sa fi cel putin cretin sa crezi ca atunci cand esti de partea unui hot poti fi cinstit, cel putin asa spune logica elementara.
Deci nu poate fi o victima colaterala … sau ma insel ?
@punKreas: nu trebuie sa-l iubesti pe Ponta ca sa-l detesti pe Basescu. trebuie doar sa fii intreg la minte
De Victor Ciutacu pe 12 December 2013 la 22:57 (#)
Corecta afirmatie si trebuie subliniata pentru ca multi nu inteleg nefiind intregi la minte sau ceva.
Buna dimineata
In UK ne confruntam la Londra cu probleme de nedescris suntem membri UE cu drepturi depline din 2007 de cand am aderat.
Ne fac imigranti Politicieni de aici ne pun restrictii mai nou pe piata munci si toti studenti Romani si Bulgari nu au primit nimic din transele anuale pe acest an 2013.
Va invitam alaturi de noi comunitatea Romanilor si Comunitatea de Bulgari sa transmiteti daca este posibil sa publicati stiri de la Londra.
Duminica 15 dec 2013 mergem sa Protestam a 3-a oara la Parlaamentul Britanic .
Vom fii in numar foarte mare peste 3000.
EVENIMENT – https://www.facebook.com/events/101264143366993/
Super articol. Nu-mi vine să cred cum visează mutanţii portocalii la “back”.
Gresesti, Victore! Nu PDL § co au fost cauza votului masiv pentru Usl, ci spalarea de creiere prin intermediul televiziunilor. Si, stii cand o sa-mi dai dreptate? Nu acum, ci la viitoarele alegeri cand, dupa o guvernare cel putin la fel de dezastruoasa ca precedenta, tot USL va fi votat in proportie covarsitoare. Atunci nu se va mai putea spune ca s-a dorit sa se scape de PDL
@Catalin: supraestimezi puterea televiziunilor si subestimezi gaura din stomacul oamenilor
Imi place postul celui cu nick bigradu… Basist pana in maduva… E exact pe stilul lui Basescu. Hotul striga hotii… iar noi trebuie sa-l credem pe cuvant. Nea’ Bigradu… incearca chestiile astea la gradinita, la grupa mica. Nu la aia mare ca nici aia nu va mai cred.
Bigradu- te faci ca nu intelegi.Eu nu vorbeam despre modul de organizare al referendumului ci despre numarul de cetateni care au iesit la vot si au pus stampila pe buletine.Rezultatul este acela,deci conform principiilor democratice trebuie sa te duci sa te culci basistule ce esti ! Vorba pdl-ista,deocamdata ciocu mic.
Voi nu pricepeti ca majoritatea politicienilor si viitorilor politicieni romani sunt si vor fi corupti, din simplul motiv ca au fost si vor fi elevi, studenti, au si vor copia, au si vor trage cu ochiul la colegul sau colega in timpul unui examen, au si vor da o mica spaga la dom’ profesor, la indrumatorul de licenta si asa mai departe. Mentalitatea corupta se amplifica, se propaga ca un cancer, se perfectioneaza. Nu vom avea niciodata politicieni “curati”, atat timp cat coruptia nu este pedepsita aspru, in toate formele ei de gravitate, in cat mai multe cazuri.
Așa mare anti-basist cu sunt eu (sau cum am fost pana la alegeri) ma doare sa o spun dar Basascu este singurul care ii mai tine in frâu pe maretii lideri USL care i-am ales (probabil din lipsa de optiuni).
Oricum nu știu de ce se agita lumea ca Basescu fără un guvern care sa il manipuleze chiar își face treaba de a păstra imparțialitate între puterile statului.
Mi s-ar fi parut o analiza pertinenta daca, greata, voma si viermii nu s-ar fi amestecat cu luciditatea gandirii.
partial corect…99%.
totusi, base nu e cel mai nociv personaj de dupa revolutie.
e unul care a omorat aproape 2000 de oameni la revolutie ca sa isi mentina puterea si apoi a chemat si minerii