Esti aici:
Prima pagină > News Flash > Cum vrea Societatea Deschisă a lui Soros să închidă televiziunile

Cum vrea Societatea Deschisă a lui Soros să închidă televiziunile

Cel mai tare-i doare pe cei care vor să ne sufoce pe noi prin mijloace de presiune economică, mai exact prin falimentarea ca efect al scăderii încasărilor din publicitate, este că de sub hainele înflorate li se vede Soros-ul. Le-a dat-o Ciuvică, fix de la ei de pe site, ei nu și nu, ca-n bancul cu olteanul și girafa: “așa ceva nu există”. Oricât ar încerca să șteargă urmele, memoria Internetului e mare. Inițiativa marelui demers deontologic o spune, cu gura ei, în interviul de lansare a ONG-ului finanțat de Soros:

Trebuiau doar să facă rost de finanţare. Am avut nişte discuţii preliminare, de logistică şi amplasare, apoi… am aşteptat aprobarea şi bugetul de la Open Society. (…) Căutăm finanţare internă. Un sponsor care să nu vrea ceva anume în schimb. E greu, dar altfel am depinde de o singură sursă de venit, Open Society.

Dacă tot am ajuns până aici, haideți să vedem cine e Open Society:

Soros used his fortune to create the Open Society Foundations—a network of foundations, partners, and projects in more than 100 countries. Its work, and its name, reflects the influence on Soros’s thinking of the philosophy of Karl Popper, which Soros first encountered at the London School of Economics. In his book Open Society and Its Enemies, Popper argues that no philosophy or ideology is the final arbiter of truth, and that societies can only flourish when they allow for democratic governance, freedom of expression, and respect for individual rights—an approach at the core of the work at the Open Society Foundations.”

Comentarii

comentarii

Similar Posts

16 thoughts on “Cum vrea Societatea Deschisă a lui Soros să închidă televiziunile

  1. Omule, de ce sa dispara televiziunile, nu ai teleconanda? Sau totusi te tenteaza sa te uiti? Sau poate se intampla sa mai auzi si adevaruri care nu-ti plac? O tineti langa cu democratia, dar cand ceva nu va convine, rapid decideti voi “sa dispara”! Stiti voi ca detineti adevarul absolut si o intreaga societate trebuie sa se uite la ce vreti voi? Crezi tu ca esti cel mai destept om din lume si poti decide ce e corect si ce nu, ce dispare si ce nu? Nu! Atunci sa taci si sa folosesti telecomanda! N-am scapat de comunisti ca sa veniti voi si sa dozati informatia cu portia. Daca vrei sa nu mai existe manipulare, indeamna lumea SA CITEASCA, SA SE INFORMEZE ca atunci cand primeste o informatie sa o poata filtra, nu sa se uite la ce vrei tu, ca esti tu mai mintos ca altii!

  2. Pai ba, Soros, noi te stim cine esti!… 😉

    Ce nu stim (inca) e cine trage acum concluziile si daca sunt la fel de “spectaculoase”…

  3. Mâine depun o petițieonlain să închidem Taraf, Duna, BBC și Trinitas. Poimâine, restul, că oricum nu-mi plac. Si nu mă opresc până nu rămânem toți decât cu telejurnalul de ora 8 de la Tvr și eventual cu ceva de la bulgari. Mă-nvățati voi democrația, nu? Io am trăit-o…Leka noști, deța !

  4. Noi care l-am ales pe domnul presedinte Dragnea ce vina avem ca nu este lasat domnul presedinte sa guverneze?
    Cica ieri Soros a platit cu cate 200 de lei pe protestatari. Mai ca imi pare rau ca nu am participat si eu cu familia, ne-ar fi prins bine niste bani sa putem plati factura la gaze. Totusi, ramanem oameni onesti principiilor si sustine rtv si antenele!

  5. Pe langa dreptul de a folosi telecomanda exista dreptul de a-ti alege canalele TV unde o firma isi face publictate. Daca nu-ti place unul din locurile in care iti faci publicitate il schimbi (la fel ca la telecomanda).
    Daca patronul/directorul unei firme care-si face publicitate pe TV nu-i place calitatea programelor de la RTV, Taraf sau ProTV este dreptul lui sa schimbe posturile unde isi face publictatea.
    Ambele actiuni (folosirea telecomenzii si alocarea publicitatii pe canale TV) sunt actiuni comerciale prin care cei care finanteaza televiziunile (telespectatori si companii care platesc publicitate) isi arata acordul/dezacordul pentru calitatea serviciilor platite.
    Cui nu-i place poate sa se uite mai mult la canalele favorite si/sau sa plateasca publicitate acestor canale ca sa nu moara.

  6. Pai omul spune aici ca este adeptul ‘critical thinking’ ceea ce nu este rau. De asemenea nu este rau ca in cadru academic organizat sa incurajezi dezbateri si sa ii incurajezi pe oameni sa gandeasca pe cont propriu (desi daca un om necesita incurajari pt a gandi pe cont propriu deja exista o problema majora).
    Este insa destul de rau ca oamenii carora le da bani, sunt la departare mare de ‘critical thinking’ sau ‘informed reasoning’.
    De asemenea, este rau faptul ca acesti ‘copii’ ai lui nu organizeaza dezbateri exclusiv in medii academice ci proteste in strada, eventual violente si tensiuni care in definitiv destabilizeaza o tara. si asa ajungem doar un mare experiment prin care domnul Soros isi testeaza teoriile. E prost ala care pune la cale experimentul sau ala care e cobai?
    Oricum sigur sunt dobitoci aia care primesc bugete imense pentru a veghea la securitatea nationala si totusi nu cracnesc in fata unor astfel de experimente.

  7. Publicitatea pe televiziuni se face în funcție de audiențe. N-are nicio legătură cu plăcutul sau neplăcutul acționariatului cu postul de televiziune. Audiențele le măsoară o firmă străină Kantar Media.

  8. Marius,
    1. Cred ca audientele dau pretul pe minutul de publicitate (in special pe segmentul de public comercial, dar asta este ceva ce inteleg mai putin, la fel ca Badea).
    2. Este libertatea decidentilor din firme unde isi fac publicitate. Ei pot directiona publictatea catre canalele pe care le doresc. Evident, ideal este sa obtii cat mai multa expunere la preturi cat mai competitive si banii dati pe publicitate sa se intoarca multiplicat din vanzari. Dar daca apare o presiune externa care-ti micsoreaza vanzarile (cum ar fi boicotul produselor celor care fac publicitate la unele canale TV) atunci te mai gandesti o data si schimbi canalul (ca la telecomanda).
    3. Ceea ce spuneam eu nu are legatura cu placutul sau neplacutul actionarilor ci cu prestatia angajatilor. Desigur, pare sa existe o corelatie puternica intre cele doua, dar fetele televiziunilor sunt ale angajatilor nu ale patronilor.

  9. Bigule, aia de fac publicitate au durere-n cot la doi metrii de programele televiziunilor respective, da-o dreacu’ de vrajeala ! Ca nu orientarea politica e criteriu in vanzarea ciocolatei Postavaru (aia de rimeaza cu “calu'”), ci care, cati si cat se uita la postul respectiv !
    Asa e, au dreptul sa-si retraga publicitatea; da’, fii convins, daca o muta pe digi, s-ar putea sa uitam de ei, aia de nu ne uitam p-acolo !
    Aaa, altceva era cu publicitatea de stat, in vremea lu’ Nastase; sau cu aia gen “Tehnologica Radion – o firma de-ti asfalteaza curtea. Ieftin, mult, si bun”, mai spre zilele noastre….p-acolo erau alte criterii. Da’ Coca-Cola exista si fiindca o vad in reclame…N-o vad, pentru mine aproape dispare.
    Cat despre boicot, stiu si managerii aia de marketing ca n-au a se teme : are balta peste; sau lac sa fie, broaste destule (apropo, eu n-a asfaltat curtea nu fiindca Tehnologica aia facea reclama pe postu’ Udrei; pur si simplu imi place mai mult cu spatiu verde…
    Stai linistit, deci : tanaru’ frumos o sa cosume, indiferent de canalul de pe care afla… ca, oricum, el se “informeaza” de pe net:)))
    (PS : Eu inteleg sa incerci sa gasesti argumente, plecand de la q.e.d spre argumentatie – cum ar veni, punand calu’ dupa caruta; da’ asta, nu e chiar dovada de inteligenta !)

  10. @Daniel-Altu
    Ca de obicei, ma inclin in fata inteligentei tale stralucitoare (ca sa vezi ca nu ti-au murit toti laudatorii). Show-off-ul este putin alambicat si contorsionat, dar desi sunt mai putin dotat cu inteligenta decat tine, incerc sa compensez cu rabdare si tot imi dau seama cum mai prins c-am pus caruta inaintea boilor (asta a fost singura ta confuzie).

  11. Prin 93-94 vazuzem internetul pentru prima data. In Timisoara aveam net gratis, tin minte, prin fundatia Soros. La un sfert de veac mai tarziu, omul e acuzat ca trage sforile si face nasoale la noi in tarisoara. 🙁

  12. @Isa
    Soros avea în anii 90 aura de filantrop. Presa de la acea vreme îl prezenta ca fiind miliardarul care-și ocupa 90% din timp să-și cheltuie averea pe acțiuni caritabile, de preferință burse către tineri cu IQ-ul peste medie. Când auzeai de Soros te umpleai de admirație și-ți venea să lăcrimezi. Nici celui mai șceptic românaș nu ia trecut prin cutiuță că de fapt Soros nu făcea acțiuni caritabile ci investea. Aș fi curios să văd un contract de sponsorizare dintre o fundație finanțată de Soros și un românaș beneficiar de bursă, că doar n-o fi dat Soros bani precum Jiji, din buzunarul de la spate al pantalonilor. Beneficiarii burselor, de altfel băieți deștepți cu IQ-ul măricel, au penetrat pe bună-dreptate în poziții strategice, decizionale ale statului român de unde, la cerere sau din recunoștință îi returnează lui Soros investiția împreună cu profitul de rigoare. Șmecheria asta a făcut-o Soros într-o grămadă de țări nu doar în România. Trădători de țară întâlnești pe tot globul, nu este o caracteristică a românilor. Individul nu este un găinar, lucrează la nivel mare, jefuiește țări fără niciun scrupul. Cam așa îl percep eu pe Soros și nu cred că sunt departe de realitate.

  13. Bigule, sa ne balacarim mistocareste p-aici e sub demnitatea amandoura.
    E cazul, totusi, sa iti explic cum e cu caruta aia (sau, daca e sa continuam cu proverbe, cineva moare de drum lung, si altcineva, de grija altora – in cazul de fata, grija e publicitatea, iar “altora” sunt cele doua posturi TV) : ne explici ca se face boicot fiindca vor tinerii frumosi si liberi (de unde pana unde, doar tu intelegi – ca nu sta, sa zicem, Coca Cola in zecile alea de mii iesite in strada, bem destula licoare d-aia si astilalti, “multimea tacuta”; tot ca proverb : “cainele nu pleaca de la macelarie”, asa cum nici aia cu publicitatea nu pleaca la Digi doar fiindca asa vrea Codrutza (sau, p-acilisea, Bigradu); cau uita, dreacu’, lumea de ei, zicem c-au plecat din Romania:))
    D-aia mi s-a parut ca, in exprimarea respectiva, ai pus boii nefiresc – intelegem cu totii ca in afaceri n-ai opinie politica, daca vrei sa-ti iasa. Scuze, deci, daca n-ai inteles ce-am spus – desi, ideea o intelesesei inainte sa te exprii, cu siguranta, ca inteligenta ai cam aratat p-aici, nu ne mai poti prosti:)))
    PS : Ca tot suntem la lamuriri-nedumeriri : Bigradu e de la “marele Radu”, sau de la “doua gradu'” !? Sau de la ambele ?! Sau, vorba lu’ Badea : “cum se zice corect, Ciolos, sau Soros ?”
    PS1 : Ma autostimulez sa ignor ironiile gratuite ce-mi sunt adresate; e drept, nici eu n-am vorbit chiar ca la carte, d-aia nu ma sesizez la tonul de-l arati mai sus; totusi, cand e cu netu’, daca e o scriere “din strafundu’ gandirii”, banuiala despre emitet e fie ca e prost, fie ca manipuleaza; pe tine nu te pot, cu siguranta, banui de prima situatie (si aici chiar vorbesc serios)… a doua, insa, e plauzibila; parerea mea, vorba lu’ nea Nicu Vacaroiu !

  14. E segmentul din emisiunea 60 Minutes pe YouTube despre Soros. Foarte, foarte interesant. Sper ca n-a fost stearsa…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.