Esti aici:
Prima pagină > News Flash > De ce nu se coboară zeița anticorupției la nivelul inculpatului fugar Poștașul sună întotdeauna de două (sau mai multe) ori la ușa DNA

De ce nu se coboară zeița anticorupției la nivelul inculpatului fugar Poștașul sună întotdeauna de două (sau mai multe) ori la ușa DNA

Întrucât intangibila doamnă Kovesi refuză să răspundă la acuzațiile aduse de inculpatul fugar Ghiță, pentru că așa vrea mușchiul ei, cu motivația ridicolă că nu polemizează cu el, îi comunic eu politicos că n-a invitat-o nimeni la talk-show cu acuzatorul ei. Și, tocmai fiindcă momentan nu (știu să) am calități penale în dosarele instrumentate de DNA, îi adresez eu, public, câteva întrebări.

  • L-a învățat pe inculpatul fugar Ghiță (pe mail sau direct) cum să scrie denunțul împotriva inculpatului (ulterior condamnat) Vîntu și cum să probeze temerea pricinuită de amenințările acestuia, înregistrate ambiental cu tehnică a Parchetului General?
  • L-a folosit pe inculpatul fugar Ghiță pentru a-i face flagrant, cu bani ale căror serii le-a primit pe mail de la el, inculpatului Vîntu?
  • L-a folosit pe inculpatul fugar Ghiță pentru a-l aduce din Indonezia, cu un avion plătit de firmele acestuia, pe inculpatul fugar Popa (de la FNI) în vederea condamnării inculpatului Vîntu pentru favorizarea făptuitorului?
  • L-a întâlnit vreodată pe inculpatul fugar Ghiță, în prezența generalului Coldea și/sau a unor oficiali ai Ambasadei SUA, în vilele aflate în administrarea SRI?
  • L-a utilizat pe inculpatul fugar Ghiță, ca intermediar, pentru aranjarea unui raport favorabil în cazul analizei lucrării de doctorat și/sau pentru nominalizarea sa la șefia DNA?
  • L-a vizitat pe inculpatul fugar Ghiță acasă/în vie/la cramă? A fost, împreună cu inculpatul fugar Ghiță și cu particularul (la vremea aceea) Dâncu, la cheful de la Sinaia unde s-au interpretat șlagăre de ocnă adaptate realităților statului de drept?
  • L-a cadorisit pe inculpatul fugar Ghiță, la ceas aniversar, cu un set de cucuvele?
  • L-a întâlnit pe inculpatul fugar Ghiță la ziua generalului inculpat Oprea (în vila K 2) și/sau la nunta fetei acestuia (Palatul Snagov)?

Comentarii

comentarii

Similar Posts

19 thoughts on “De ce nu se coboară zeița anticorupției la nivelul inculpatului fugar Poștașul sună întotdeauna de două (sau mai multe) ori la ușa DNA

  1. Aștept ora 21. Aștept filmările care să confirme că „împărăteasa” este goală și poate primi cu succes titlul de Ipocrita Anului sau chiar a Secolului. Îl aștept pe Ghiță și cred că nu ne va dezamăgi.

  2. Cea mai mare ticalosie mi s-a parut, de departe, zicerea lui Augustin Lazar, care a pierdut ocazia vietii lui, sa taca. Aveam o banuiala ca omul e pe acelasi calapod cu Impaiatul national, dar, dupa glasuirea cu monitorizarea politicienilor (de catre un organism international!, urmeaza Pactul de la Varsovia!) mi-am amintit ca, la Alba Iulia, cand era asta in functie, s-au intamplat lucruri: a castigat Iohanis procese, a fost singurul caz recunoscut de “represiune nedreapta” (Berbeceanu) din partea procurorilor….In privinta lelitei Kodrutza, i se potriveste perfect bancul cu nevasta prinsa cu dansa-ntr-ansa care-si intreaba barbatul: “Ioane, crezi ce vezi, sau ce-ti spun io?!” In rest, buna aia cu “inculpatul fugar”, adica, iti rup picioarele si apoi nu te mai iau in seama ca esti olog…Umor de Marginime…

  3. Am inteles ca Gen Coldea l-a amenintat pe Ponta ca-l aresteaza daca face autostrada Comarnic-Brasov.
    Din cate imi amintesc, consortiul care a castigat licitatia a spus ca-i va costa EUR 1.2 – 1.3 mld si ca va asigura si finantare, timp de 26 de ani, pentru care statul roman ar fi trebuit sa plateasca EUR 4.6 mld.
    Cateva concluzii:
    1. Costul finantarii este exorbintant si la dobanzi mult mai mari decat cele la care se imprumuta statul roman. Pe ansamblu am fi platit cam de 2.5 ori mai mult.
    2. Constructia acestei autostrazi nu ar fi asigurat un culoar continuu pana la Arad. Ar mai fi trebuit construita autostrada Brasov Sibiu (~150 km, adica inca EUR 1.5 – 3 mld).
    3. Efectele economice ale Autostrazii Pitesti – Sibiu sunt net superioare celor ale autostrazii Comarnic Brasov
    4. Coldea ar fi trebuit sa-l aresteze pe Ponta pentru tentativa de furt. Cateva miliarde nu-s de ici de colo. De fapt Ponta si-a “facut mana” cu KMG unde i-a cadorisit pe kazahi cu US$ 400 mn.
    In rest, Copilu’ Sebi are multe explicatii de dat. Cred ca aproape tot ce-a spus si prezentat (audio/video) sunt minciuni si manipulari. Dar ce nu fac televiziunile pentru rating si pentru propasirea materiala a ziaristilor.

  4. N-am inteles in ce calitate LEGALA il putea aresta Coldea pe Ponta, da’ nu ne mai luam acum de la inexistenta cadrului legal. Altfel, fiecare-i liber sa creada ce vrea, ca-i aproape democratie. Inclusiv ca omul cu pantaloni portocalii e un tip de treaba si patriot, plus ca se pricepe la constructia autostrazi si la finantarea lor

  5. Pai daca, LEGAL, nu putea sa-l aresteze, ma intreb cum a reusit sa se simta Ponta santajat. Poate Ponta, cu doctorat in drept, stia ceva ce nici tu si nici eu (niste bieti ingineri) nu stim.
    Iin privinta finantarii, nu trebuie sa fii expert sa vezi ca avea un cost aberant (foloseste Excelul si vezi ce-ti da; chiar nu este greu, nu trebuie doctorat pentru asta).

  6. PS. Ca sa avem un ordin de marime al potentialului de furt din ce pregatise Ponta, vorbim de o finantare care ar fi fost mai scumpa (nejustificat) cu aproximativ EUR 2.5 mld,

  7. @Victor

    Dosarul Caltaboşul nu a cimentat mecanismul prin care vor fi arestaţi & condamnaţi automat potenţialii indezirabili?

  8. Mi-am amintit care e culmea prostiei: sa faci pe prostul si sa ramai asa! M-a palit, asa, brusc, dupa ce am vazut emisiunea la care erai invitat, in legatura cu unii “musafiri” si cu unii postaci, care, dupa ce au scris, dupa dictare, ani de zile, nu-si pot scoate sablonul din cap…
    P.S. Ar trebui facuta o culegere de “expresii frumoase”, cum aveam in copilarie , numai dedicata vatafului de la Cotroceni. Asta o comite de cate ori deschide gura. Ne acuza pe noi ca suntem balcanici si “mitici”, dar el organizeaza musafirlac la palat…In ultima vreme, parca, aduce tot mai mult cu Erdogan…

  9. @Bigradu
    Afirmația că posibilul tronson de autostradă Pitești-Sibiu ar putea avea efecte economice net superioare în comparație cu posibilul tronson de autostradă Comarnic-Brașov face parte tot din categoria purei propagande. Dacă prin Pitești s-ar fi învârtit jumătate din PIB-ul României aș mai fi stat un picuț pe gânduri. Cu certitudine ar avantaja Dacia și ar diminua niște costuri dar sunt convins că acele beneficii nu se vor regăsi nici în salariile angajaților, nici în prețul de vânzare al automobilelor ci în profiturile acționarilor, implicit ale statului francez. Și uite așa mai contribuim un picuț la prosperitatea cetățenilor francezi cu o investiție a cetățenilor români. Nu spun că Pitești-Sibiu n-ar trebui să se facă dar în niciun caz înaintea Comarnic-Brașov, indiferent de costuri. Ce mă scoate din sărite sunt bilețelele cu care se conduce țărișoara. Ba de la Brucseles, ba de la Berlin, ba de la Paris ba de nici nu-ți trece prin cap de unde!

  10. @Marius
    Distanta Bucuresti – Sibiu prin Pitesti, pe autostrada (vechea + noua) este de ~245 km. Costul este doar al segmentului Pitesti – Sibiu, adica aproximativ EUR 1.6 mld si va fi gata in 2021 (estimari)
    Distanta Bucuresti – Sibiu prin Brasov va fi de peste 300 km, pe o potentiala viitoare autostrada. Nu exista o estimare a costului aceste rute. Daca citeai mai sus, cu atentie si putin efort de a intelege, Ponta voia sa construiasca segmentul Comarnic – Brasov cu EUR 1.2 mld (adica 75% din costul Pitesti – Sibiu) plus finantarea (inca peste EUR 3 mld). In plus mai trebuie adunat costul autostrazii Brasov – Sibiu, inca EUR 1.5 – 3 mld (in total EUR 2.5 – 5 mld), cu termen de finalizare nestiut.
    In concluzie:
    1. Compara cele doua alternative si spune-mi cine pune botu’ la propaganda de kkt?
    2. Cand mai servesti texte cu actionarii straini care jefuiesc pe bietii romani incearca sa-ti scoti capul din turul pantalonilor PSD. Sunt unii care au investit niste bani, aduc tehnologie, dau de munca la cateva sute de mii de romani, platesc impozite in Romania si, din ce ramane, isi dau dividende. Daca ai exemple de investitori straini care jefuiesc Romania, gandeste-te la cati romani o fac cu mult mai mult succes.
    3. Realizarea unei investitii “indiferent de costuri” este (o) parte din prostia economica pe care au promovat-o comunistii si care ne-a pus pe butuci. Pentru ca acele costuri se iau din buzunarele noastre.
    4. Tin sa-ti amintesc ca atunci cand Dragnea a ajuns Ministrul Dezvoltarii a inclus autostrada Bucuresti Alexandria printre prioritatile Ministerului. Asta da prioritate nationala!
    Deci atunci cand ma acuzi de propaganda, incearca sa vii cu argumente care nu reprezinta o contra-propaganda (si aia proasta).

  11. @Bigradu
    Așa pesedist cum sunt, chiar dacă conduc o firmuliță cu 4 salariați, am un ton civilizat lipsit de onomatopee specific puștanilor de pe feisbuc. Folosirea unui astfel de limbaj nu te face mai credibil.
    Poveștile frumoase cu unii care investesc bani, aduc tehnologie, dau de muncă la câteva sute de mii de români, plătesc impozite în România și din ce rămâne își dau dividende sunt propagandă pură. N-ar fi propagandă dacă ar fi corecți față de statul român și ar plăti impozit la profitul real, dar peste 60 de miliarde de euro se evaporă în fiecare an înainte de impozitare, grosul prin externalizări în străinătate.
    Cam câte autostrăzi Comarnic-Brașov s-ar construi de bănetul ăsta?
    Oare care o fi ponderea Daciei Pitești la această evaporare (să nu mai folosim jaf că sună urât!)?

  12. @Marius
    Hai sa-ti pun trei intrebari:
    1. Ce s-ar intampla daca Renault ar inchide fabrica din Romania?
    2. Cam cati furnizori de-ai lui Renault au venit in Romania, la cererea lui Renault?
    3. Care crezi ca ar fi efectul plecarii acestora asupra business-ului tau?

  13. Asta-mi place cel mai mult. Dubla măsură. Dacă mă prinde anaful că evazionez statul fac pușcărie fără număr, bașca îmi calculează și un prejudiciu fantasmagoric, dar Dacia-Renault n-are nicio problemă să evazioneze la vedere.
    Există în orice moment riscul ca Renault să părăsească România chiar dacă le facem pe plac și construim autostrada Pitești-Sibiu. Nu-i poți opri nici dacă te rogi în genunchi de ei să nu plece. Renault produce la Pitești mașini de 8-10.000 euro, cu 14.000 salariați. La Palencia în Spania produce mașini de 15-20.000 euro cu 1.800 de salariați. Salariile la Pitești sunt de 3 ori mai mici decât în Spania iar productivitatea pe salariat este de 5 ori mai redusă la numărul de mașini și chiar de 13 ori la valoare (diferența de înzestrare tehnologică – a propos de propaganda cu tehnologia). La Palencia, Renault câștigă din tehnologie, la Pitești din salarii. Tehnologic, la Pitești nu se poate fabrica ceea ce se fabrică la Palencia, în schimb ce se produce la Pitești se poate produce la Tanger, în Maroc, unde salariile sunt de două ori mai mici. Dacă pleacă Renault probabil n-o să ne desființăm ca nație și nici nu se face gaură în cer. Am înțeles că linia de Sandero deja au mutat-o la Tanger.
    Oricum suntem o colonie. Dacă vrem cât de cât să ne dezvoltăm, singura pârghie care a mai rămas statului român este să mărească la maximum salariul minim pe economie, spre a împinge în sus întreaga grilă de salarizare. Acest lucru trebuie făcut cu orice costuri, chiar dacă înseamnă reducerea investițiilor străine și omorârea multor afaceri românești. Salariile mici înseamnă contribuții sociale insuficiente, oricât de ridicată ar fi cota lor procentuală, și mai ales înseamnă piață internă restrânsă și deci șanse slabe de dezvoltare.
    D-aia am votat pesedeul pentru că sunt singurii care măresc salariul minim pe economie.

  14. eu zic sa-l decoram pe Coldea. fara el nu mai ramanea Renault in tara si ne desfiintam ca natie

  15. @Marius
    Iti doresc mult succes. Apreciez faptul ca-ti plac lucrurile simple; suntem in aceeasi barca (fara ironie). Dar, simplitatea are o limita. Faptul ca ai tensiunea buna nu te face sanatos dupa cum faptul ca ai invatat bine si ai fost “top of the class” nu-ti garanteaza succesul in viata profesionala. Mai sunt si altele …
    Daca ai votat pentru PSD (doar) pentru ca va creste salariul minim, cred (IMHO) ca te inseli grav, pentru ca nu este suficient (piata, putere de cumparare, productivitate, raport venit/cost, etc.). Dar, evident, avem perspective (mult) diferite.
    @Victor
    Din pacate, din nou, tragi niste concluzii gresite. Fa un efort si incearc sa intelegi nu doar “ce” se intampla ci si “de ce” se intampla. Daca te limitezi la “blatul” pe care-l ai cu Sebi, care-ti furnizeaza informatii pe care nu le verifici dar care-ti cresc audienta, vei avea de pierdut pe termen lung si iti vei pierde reputatia si increderea publicului (nu ca m-ar interesa). Si pe public il va interesa doar “ce” si nu “de ce”. Parerea mea (ca sa citez clasici in viata).

  16. spre dezamagirea ta si a statului de drept, care abia asteapta sa a prinda complice, Sebi nu-mi transmite nimic. cum nu o facea nici cand era misunator prin Bucuresti. construieste-ti alt scenariu sa te simti bine. cat despre reputatia mea, lasa-ma pe mine sa ma preocup

  17. Victore, spre deosebire de Bigradu eu cred că tot ce spune haiducul Sebybunea sunt adevăruri. Mă bazez pe faptul că o minciună cât de mică ar spulbera credibilitatea întregului Ghițilics.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.