Esti aici:
Prima pagină > Blog > Delatiuni cetatenesti de bine > Doctore, fac portocaliii mişto de tine?

Doctore, fac portocaliii mişto de tine?

Draga Sorin, ti-am promis public – iar tu ai spus ca asa ti se pare normal – ca, dat fiind ca n-am nici un ciubuc in administratia pe care o conduci, nu o sa te caut/trag de maneca decat atunci cand observ ca, sub conducerea ta, Primaria Capitalei se misca la fel de mizerabil ca in mandatele antecesorilor tai. Dupa cum bine stii, m-am abtinut pana acum a-ti semnala maruntisuri. Erai nou, nu cunosteai institutia si nici firele invizibile care o misca. Acum ai trecut de “luna de miere” . Fiindca eu vreau sa-mi respect cuvantul dat, iar tu ai tot interesul sa afli cum ti se misca subordonatii si contractorii, o sa incep de azi. Am speranta (credinta e, totusi, prea mult) ca te vei implica intru rezolvare.

Ai dat firmei Euroconstruct, a baietilor de birtul preferat al Olimpianului, termen ferm (15 septembrie) pentru terminarea lucrarilor pe Drumul Sarii. E artera aia pe care o asfalteaza cel putin a treia oara in ultimii patru ani. Ei bine, d’aia nu mai pot micutii portocalii. Strada e in continuare varza, iar drumul catre/dinspre scolile din zona este absolut infernal (postez cateva din multele fotografii pe care le-am facut), ca sa nu spun imposibil. Sigur, baietii sunt harnici si toarna asflat pe ploaie. Sper sa se prinda, insa am serioase dubii…

Imi inchei aici mica delatiune administrativa, cu valoare sentimentala de sesizare oficiala, dar promit, la fel de public, ca voi urmari cu interes modul in care Primaria Capitalei – sper, mai reactiva decat in precedentele mandate – va raspunde unui bucurestean care-si plateste constiincios impozitele, dar se simte abuzat de lene, incompetenta si nesimtire. Si voi reveni de cate ori voi observa astfel de magarii…

Comentarii

comentarii

Similar Posts

23 thoughts on “Doctore, fac portocaliii mişto de tine?

  1. Buna dupa amiaza
    Sper ca ceea ce a relatat Victor mai sus sa fie doar o “eroare de pilotaj” a doctorului si lucrurile sa se rezolve degraba; apropos, daca tot ai deschis rana si vrei sa rasucesti cutitul adanc in ea( 🙂 ), te intreb Victore daca mai stii ceva despre celebrele parcari Dali? Tot “baietii destepti” incaseaza si ceea ce s-a anuntat cu mare pompa a fost doar o chestie de imagine, sau chiar s-a schimbat ceva acolo?
    In ceea ce il priveste pe doctor, inca mai astept ceva cu adevarat spectaculos; ca de dat afara insii dubiosi si de reziliat contracte ar trebui sa se ocupe aia care isi zic consilieri.
    Salutare drag popor/ Cu noroc si cu mult spor

  2. @ozzy osbourne: din cate stiu eu, Dalli a contestat in instanta rezilierea unilaterala a contractului. fie ca ne place sangele portocaliu sau nu, abia dupa prima sentina executorie se va putea vorbi despre vreo masura; adica reziliere sau continuarea contractului.

  3. Ok, acum doctorul a pierdut alibiul. Deci nu are cum spune că n-a ştiut. Şi drumul spre Cotroceni… nu ştiu pe unde trece, dar trebuie asfaltat cum trebuie.
    Zicere fără vlagă, din deficit de cafea.

  4. Ca de obicei, ai facut un lucru corect -si cu bun simt.
    Stii ce-ar fi chiar minunat? Daca baietii de la EuroConstruct ar trage tare, asa cum au facut-o cei din echipa Top Gear ca sa termine de asfaltat nu mai stiu ce drum din Anglia: se terminase ziua de munca, da’ au continuat si noaptea, pt a putea indeplini termenul care le fusese dat. Asa ca mai au timp pana la miezul noptii :))

  5. mda, un demers de bun simt, dar e greu, e al dracului de greu sa pui pe picioare un sistem pe care timp de 18 ani toti primarii l-au distrus sistematic si cu talent. Contracte, procese, afaceri, amici, partide, dusmani, doctorul are de lucru, asta daca nu-l dovedesc astea toate pe el. Si nici n-ar fi de mirare…

  6. Eu nu inteleg un lucru:ce patesc firmele care nu-si respecta termenul de executie?Vad ca-i doare-n cot de termene. In contractele acelea nu sunt clauze clare? Nu se respecta ele legi importante, darmite niste amarate de contracte de asfaltare. La fel si cu autorizatii de functionare pt.scoli.Incepe anul scolar si fara.Arunci ce rost mai are o astfel de autorizatie?Merge si asa!

  7. Daca dl primar general nu este atent la toate “miscarile sub-crustrale” poate sa aiba multe neplaceri. Micile sabotaje “nevinovate” ii vor muta permanent atentia de la adevaratele probleme ale urbei. In permanenta i se vor “servi” asa-zise “cazuri urgente care nu sufera amionare”, tocmai in momentele cind pe agenda sa sunt inscrise solutionarea unor probleme de stingenta actualitate. De altfel, se observa ca “faulturile inocente” se produc aproape diurn, astfel ca inlaturarea vechilor salariati devotati “trup si suflet” cuplului Basescu-Videanu nu se mai produce iar demolarea restaurantelor “de fite” din Herastrau a stagnat. A venit timpul nefavorabil, un timp excelent pentru “cirtitele” care vor “sapa toata iarna” pentru ca, la primavara, Bucurestiul sa arate aidoma unei strecuratori din care se va prelinge toate “scursorile”… direct in capul primarului General. Atentie, dle Oprescu! Veti fi subminat prin necooperarea celor care au tot interesul sa nu se afle ce afaceri au facut cei dinaintea dvs. Ei va vor duce – de fiecare data – pe piste false si va vor intinde capcane la tot pasul. Aveti mare grija la cei pe care ii considerati ca va sunt “apropiati”. Ei pot constitui atuul celor care vor sa va “rupeti gitul”(pot fi corupti). Nu ezitati sa “taiati capete” chiar si acolo unde aveti mari dubii. Nu lasati sa-si faca mendrele si nu avansati “blondele” care au fost devotate “trup si suflet” celor dinaintea dvs. Sunt cele mai periculoase. Scapati de ele! Niciodata nu veti finaliza ceea ce va propuneti, daca dati crezare “juramintelor”, mai ales cele facute de femeile “angajate” de altii si pentru… alte servicii.

  8. Dragă Victor, transmite-i tu, te rog, invitatului tău Bogdan Olteanu următoarele din partea mea:

    1. Să-i ia el pe Petre Roman şi Miluţ, şi să se dea toţi trei în Dâmboviţa.

    2. Votul meu – şi nu numai al meu – nu-l va avea dumnealui.

    3. Congresul care l-a ales preşedinte pe Radu Sârbu a fost recunoscut de TMB, dar a făcut recurs Miluţ.

    Să se mai informeze mai înainte de a-şi emana teribilismele la emisiunea ta. Cât i-a dat Miluţ? Din câte ştiu, la bursa lui nu valora prea mult.

  9. pe mine nu ma mai mira. toti sunt legati intre ei.
    si oricum,legea e asa facuta incat daca ai prins ciolanu, poate sa vina oricine, tu contesti in instanta si dupa cativa ani e posibil sa pierzi, dar tu bagi banu’ la ciorap.
    poate ca firmele de suflet ale pdl nu au fost chiar de suflet, ci doar pe interes, acum s-au mutat la doctor. sau la cineva apropiat din primarie.
    oricum suntem de rahat, pierdem timp pretios din viata pe drumuri (ca nu avem autostrazi sa putem alerga lejer la 120, noi avem o salba de localita unde te beleste politia daca ai peste 60, aia ghinionisti s-au fript si la 51kmh), noi nu putem sa construim nimic durabil.
    nu am nimic cu nici o firma, nu ma intereseaza, sa coste de 10 ori mai mult decat in afara, dar sa faca nene treaba adevarata! sa ne faca autostrazi ca in germania!

  10. Domnule Ciutacu,

    Nu “portocaliii” fac mishteaux, ci “baietii destepti” ai constructiilor, asfaltului, bordurilor sau ce alt material sau activitate legata de constructii doriti dvs.

    “Portocaliii” nici nu mai stiu pe ce lume traisc din moment ce “cu unanimitate” l-au desemnat pe Robocop drept ‘catindat” la postul de prim-ministru. Ei nu sunt in stare decat sa faca mishteaux de ei insisi.

    Off topic: sunt total in asentimentul dvs. ca in ziua de azi si-au bagat politicienii astia picioarele in ea de doctrina. Asta vis a vis de anuntata (si confirmata) candidatura a domnului Petre Roman din partea PNL. Unde e el Bratianu?

  11. Pt. ca ati pomenit de Razoare, in tot sectorul 5 au aparut o puzderie de banci, montate in marea majoritate pe trotuare, privin semet spre artere poluate (cine o sta pe banca pe 13 septembrie sau pe natiunile unite sa se uite la casa poporului in cond. uni trfic minunat (in timp ce de. ex in parcul izvor nu este nicio banca).
    Este inca un exemplu de gindire clarvazatoare, in interesul ceteteanului, al unui ilustru fost coleg (si probabil bun amic) de partid al dlui SO .
    Ionb

  12. doctorul trebuie sa treaca bisturiul in mana cealalta si sa mai deschida un laptop si sa tasteze http://www.ciutacu.ro, sa mai arunce o privize pe pagina asta si sa nu se supere sa mai rezilieze draqu niste contracte ale puturosilor astora care vara nu muncesc de caldura, toamna ploua, iarna e frig, dar incasarea banilor se face lunar si la timp….si noi prostii platitori de taxe,t.v.a-uri si etc platim,platim mereu,lunar bani catre ei si nu ne putem perimite macar un loc de parcare onorabil ca in orice societate normala..fara sa ne mai certam cu vecinu de scara ca i-am luat locul….

  13. apropos Victor, spune-i si de pasajul de la Basarab… ma uit la el si nu mai fac nimic aia pe acolo… mai sapa in doru lelii cate unul la vreo fundatie de stalp si atat… prin comparatie, la Mallul de la intersectia Timisoara cu fostul Ho-Si-Min se lucreaza frenetic 24 din 24… Oare nu cumva utilajele sunt plimbate aiurea intre locurile in cauza? sau daca o firma privata poate sa termine eficient o constructie imensa ca Mallul in cauza de ce statul nu poate beneficia de aceleasi servicii? pana la urma platim imens toate lucrarile astea si ma astept sa se termine in termen sau cineva sa fie penalizat pentru ca deocamdata eu sunt penalizat stand in cozi pe la Grozavesti si rupand masina pe sinele de tramvai dezafectate… apropos, nu era frumos ca inainte sa inceapa lucrarile in cauza sa faca si ei calea de rulare provizorie accesibila pentru noi… era un semn de bun simt pentru ca acum iti faci masina praf daca mergi pe acolo si la cum se misca cred ca mai dureaza 1 cel putin pasajul in cauza…

  14. Fiindca ati pomenit de Razoare,punctul meu forte din fiecare dimineata, se se constate ca semaforizarea e ineficienta la intersectia cu drumul Taberei, cei de pe banda trei nu vad semaforul din stanga, de pe trotuar, cand in dreptul lui sunt masini mari si intra la nimereala, in intersectie.Ar trebui unele mari in mijlocul strazii, sa vada tot poporul, asa cum au reusit sa faca pe Panduri.
    Si tot o rugaminte d-nului Primar, prin intermediul dvs.care existati, sunteti vizibil, lizibil si auzit:
    Sectoru’ 6(Drumul Taberei), cu aproape cea mai mare populatie, are un singur autobuz spre centru si ala din ora in ora, ca microbuzele din Ilfov.Cum dracu’ sa-ti lasi masina si sa iei autobuzul cand trebuie sa schimbi 3 mijoace de transport in comun, pana in M.Bravu, sau vreo 2 pana in centru, asta in conditiile in care nu ai nici metrou. Pai, d-aia e nenorocire la Razoare!

  15. E ceva vreme de cand ma gandesc ca ar trebui sa spun ceva despre Drumul Sarii, oriunde si fara un scop anume, numai sa ramana negru pe alb ca am zis. Sunt convins ca nu se va schimba nimic, dar e o chestiune care a inceput efectiv sa ma roada, simt pur si simplu cum bataia de joc a atins cote inumane… Cred ca oamenii (oameni??)astia care stau cu curu` pe acele multe milioane (de ieuro, bineinteles) isi spun: “ia sa vedem ma, nici acu` nu zic (sau fac) nimic fraierii astia?” Am locuinta in zona acestui drum (daca ii putem spune asa, caci daca ar fi sa ma intrebati pe mine l`as numi cel mult ulita) si ca atare imi tarasc masina aproape zilnic pe ea (propun sa ramanem la denumirea de ulita). va spun sincer ca in urma cu cateva saptamani, cand am stat 1 ora si ceva pentru parcurgerea a 200 DE METRI am simtit ca trebuie sa ma duc la javrele astea nenorocite, scursuri ale societatii, care nu fac nimic altceva toata ziua decat sa bea bere si sa comenteze de fiecare data cand trece vreo femeie prin fetele lor de retardati cu creierele atrofiate (prosti de le cade scuipat din gura ca sa`l citez pe Mircea Badea) si sa ii scuip in ochi, pe toti, pe rand, (stiu, nu se face asa ceva, traim intr`o tara civilizata, intr`o democratie unde primordiala este respectarea drepturilor omului, precum si respectul reciproc al celor care traiesc in ea). Stiti cu cata seninatate si fara niciun fel de remuscare i`as fi spart capul cu o lopata? (macar unuia) Nimic nu m`ar fi facut mai fericit atunci. Era 8 dimineata, racoare, vreme ideala pentru lucru. Din 6 utilaje functionau aproximativ 0 (zero), iar din circa 30 de asa-zisi muncitori erau cateva bisericute unde unul “dadea la lopata”, iar 6-7 stateau in jurul lui si dadeau instructiuni (sunteti de acord cu mine ca o alta problema in Romania e ca sunt prea multi sefi si prea putini subordonati?) Dar haideti sa incepem cu inceputul, pentru ca, va rog sa ma credeti, istoria acestei tentative de drum din Bucurestiul secolului 21 este mult mai stufoasa decat va imaginati. In primul rand as vrea sa va spun ca atunci cand s`au inceput lucrarile la aceasta ulita, creierele luminate ce se ocupa de infrastructura (care???) Bucurestiului au considerat ca este absolut necesar sa se inceapa reabilitarea strazii Sebastian, paralela cu Drumul Sarii, facandu`mi aproape imposibil timp de cateva zile accesul la casa intr`unul din blocurile situate la 5 metri intre ele, unde sunt conectat in permanenta la orice nou hit al, de ce sa nu fim sinceri, unora din cei mai bogati oameni din Romania (v`ati dat seama, interpreti de onomatopee, nu muzica, pentru cocalari si printese). De mentionat ca, dupa parerea mea, calitatea asfaltului de pe Sebastian precum si starea generala a drumului era mult, mult peste alte strazi din capitala, deci dupa aceeasi parere a mea, nu era necesara nicio modificare acolo. Nu`i asa ca e frumoasa tara in care traim? Ca sa nu devin plicticos, o sa scurtez: ideea e ca in tot timpul cat s`a “lucrat” pe Sebastian, s`au sistat lucrarile de pe D. Sarii din motive lesne de inteles…sau nu. Dupa ce s`a terminat porcaria pe Sebastian, a inceput (si continua) porcatia pe D. Sarii, cam din luna februarie si, cum era de asteptat, lucrarile nu s`au terminat nici acum. De precizat ca strada are o lungime de maxim 700-800 de metri. Ar mai fi de spus ca pe la jumatatea lui mai se terminase, chipurile, refacerea ulitei, insa modul in care arata era de neimaginat: cele 2 sensuri erau separate de o bucata de asfalt care se intindea pe toate lungimea ulitei, la un nivel CU 10-15 CM MAI INALT daca e posibil asa ceva (practic erau cele 2 sensuri + 1 bonus pe jumatea strazii), gurile de canal la o adancime de 7-10 cm, gropi din abundenta (vorbim despre finalul lucrarii, nu inceputul ei) si in opinia mea cireasa de pe tort un capac de canal asezat sub un unghi de inclinatie de cel putin 30 de grade la aproximativ 15 cm peste nivelul asfaltului, unde o pitipoanca si`a lasat o janta de 26-27 de inch al unui (deja omniprezent) Q7 in valoare de cateva mii de euro (numai janta). Probabil era o apropiata a vreunui om important de la Euroconstruct, altfel nu`mi explic de ce 2-3 saptamani nu s`a mai lucrat si apoi brusc dupa acest minunat incident (nu`l interpretati cu ghilimele 🙂 s`au reluat lucrarile.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.