Esti aici:
Prima pagină > Blog > Ce-mi provoaca scarba > Trece trenul vieţii şi mă trec şi eu…

Trece trenul vieţii şi mă trec şi eu…

Trăim în era Internetului. Sau cel puţin ne prefacem foarte bine. În ziua de azi, comanda online trece drept regina cumpărăturilor. Am încercat şi eu să fiu în trend. Să economisesc timp şi să plătesc pentru asta. Proastă alegere am făcut. Fiul meu, rockerul, vrea la concert la Scorpions. Eu, părinte disciplinat, comand, joia trecută, după amiază, două bilete, prin myticket.ro. Optez, prin intermediul formularului online, pentru livrare la birou şi plata ramburs. Mi se comunică valoarea, inclusiv serviciul de curierat, sunt de acord şi comanda mea pleacă-n procesare. Vineri îmi dau seama că nu ajung la birou şi încerc să sun la cele două numere de telefon postate pe site, pentru a-i ruga sî-mi livreze biletele acasă. Jumătate de zi, aud numai abonatul nu poate fi contactat. La un moment dat, pronie cerească, răspunde o voce feminină, care mă asigură că mă va suna curierul, să ştie unde face livrarea. Probabil, luni, spune, degajat, vocea anonimă. Aveţi pe mail, doamnă, detaliile, încerc eu, idiotul, să fiu util pe banii mei. Nu l-am deschis azi, mă linişteşte.

Azi e luni. Până acum două ore, nimeni nu mi-a stricat liniştea. Şi nici eu pe a lor, că telefoanele sunt tot închise, iar mail-ul (probabil) tot nedeschis. Aflu, că-s băiat descurcăreţ, cine organizează concertul şi cine conduce myticket. Mail unuia, sms celuilalt, aceeaşi întrebare: am vreo şansă să primesc biletele pâna la începerea concertului? La un moment dat, sună telefonul. Un (alt) anonim îmi comunică sec: “Azi n-a fost nimeni pe teren din cauza evenimentului cu Sting. Mâine vine sigur cineva să vi le aducă. Dacă e ceva, mă sunaţi pe mine”. Rezum: în secolul posterior celui al vitezei, optez pentru serviciile de livrare oferite public, contracost, de o firmă şi, după numai 4 zile, sunt informat că, dacă se-ntâmplă să nu ajungă nici în a cincea, am o cunoştinţă anonimă care o să mă rezolve. Distanţa livrării e de aproximativ 5 kilometri. Şi vă miraţi că trenul se repară cu o creangă înfrunzită.

UPDATE: Acum 15 minute au ajuns biletele la mine.

Comentarii

comentarii

Similar Posts

52 thoughts on “Trece trenul vieţii şi mă trec şi eu…

  1. Asta pentru ca nu este clar reglementata vanzarea-cumpararea online.Totul este improvizatie, ca la noi. Ce sa faca bietul guvern mai intai? Sa taie din salariile politistilor( atentat la siguranta cetatenilor), sa schimbe legea alegerilor locale sau sa reglementeze o situatie stringenta ?

  2. Si daca un tren plin cu un minister circula cu o crenguta, de ce nu ar circula si cu unul plin cu fraieri? Doar facem economie, nu?

  3. @Ioana S: hai sa fim seriosi, n-are guvernul nici o treaba cu nesimtirea unui vanzator online care-si inchide telefoanele si face o saptamana din Piata Victoriei pana-n Casa Scanteii.

  4. Buna ziua d-le Ciut6acu,

    E o problema de caracter si de demnitate profesionala;cine vrea sa fie corect si demn de profesia sa, v-ar fi livrat in termen comanda.Dar ,desi imi pare rau ca simt asta,majoritatea celor din neamul nostru nu au aceste deprinderi,ca sa nu zic,calitati…
    Trebuie sa treaca multa apa ,in timp, pe Olt sa ne schimbam…

    Cu tot respectul pentru Dvs.,
    IoanaP

  5. Exact azi mi-am cumparat bilet la un concert astfel: Intrat pe site, introdus nr telefon + date card si mail – am primit pe email un PDF in care sunt scrise numele meu, si un cod de bare (numarul biletului). PDF-ul il listez, plec si ma duc cu el la concert, unde imi scaneaza biletul si imi verifica numele si ne bucuram cu totii. Ce curier, ce telefon ce nebunie? Organizarea si locul de desfasurare nu au nimic de-a face cu Romania, unde dreapta scarpina peste cap urechea stanga.

  6. In strainatate merge super treaba,aici la noi nu m-as risca.Ma mir ca ai incercat.Iti reamintesc ca suntem romani.Cu seriozitatea stam mai prost.

  7. 😆 Stai linistit Victore , ca o sa mai patesti daca apelezi la unii din astia (nu la toti !) . Eu am comandat vreo 6 produse diferite pe o comanda , la aceeasi firma , si LE-AM ATRAS ATENTIA de vreo 3 ori in mail si de vreo doua ori la telefon , ca SA NU DEA DRACU SA-MI TRIMITA ALTE PRODUSE decat EXACT cele din oferta , cu acel aspect si acele specificatii tehnice si , surpriza , din 6 produse , 5 difereau si doua erau si cu defect . Dupa un scandal monstru si amenintari , au acceptat returnarea lor , CU RETURNAREA BANILOR RAMBURS , SI PE CHELTUIALA LOR ! Dar a fost f, greu si mi-a fost teama ca raman si fara bani si fara produse … 😈

    Nu ma invat minte , si dupa vreo doua luni , dupa multe tratative cu contabilitatea firmei , mi se accepta sa cumpar un UPS destul de performant la un pret acceptabil (dar nu ieftin!). Fac comanda , primesc Factura proforma , facem virarea banilor , cand … SURPRIZA : primesc telefon de la firma de vanzari on-line , ca isi cer scuze , dar site-ul n-a fost actualizat , iar UPS-ul costa cam cu 15% in plus ! Alti nervi si discutii , nu mi se accepta comanda si , decat alti nervi si umblatura , mai bine m-am luptat cu Contabilitatea sa mai dea si cei 15% in plus …
    Credeti ca s-a terminat …?! Vise frumoase … Cand primesc UPS-ul , ii dau drumul si constat ca functionaza total anapoda , numai cum trebuie NU !!!!! Discutii , certuri , nervi … , ca sa-l trimit inapoi PE CHELTUIALA NOASTRA , ca garantia nu se face DECAT la firma ; intreb ce garantie , ca produsul n-a functionat corect nici o secunda ?! Mi se spune ca ei nu incearca produsele cand le trimit , ci le preiau DIRECT de la furnizor si le dau mai departe (sic!).
    De nervi , desfac aparatul , decuplez acumulatorii , il las 5 minute sa se reseteze circuitele si cand il repornesc …: URRRRRAAAAA ! Victorieeee ! Si-a revenit UPS-ul si de atunci merge bine .

    Oricum , in prezent , ma gandesc de zece ori pana sa mai fac o comanda on-line ! 🙄

  8. Trebuie să spun că noi am achiziţionat până acum, în urma comenzilor pe net, vreo trei rânduri de cauciucuri, o faţă de oglindă ( :mrgreen: ), nişte lucruri pentru fiica mea, toate cu plata la livrare. Şi, de asemenea, toate de la sute de km.
    Lucrurile pentru fiica mea au venit în vreo trei-patru zile de la Timişoara. I-au trimis o geantă inscripţionată altfel decât comandasem ( cu o altă formaţie rock, mai puţin plăcută ei :D: ), dar s-a obişnuit până la urmă.
    Tuş pentru imprimantă comandăm tot pe net. Ne şi mirăm că ne trezim cu avizul Poştei în cutia poştală, pentru a merge să ridicăm coletul. Nu mai ştiu cât durează de obicei, că facem comanda din timp, să nu rămânem fără tuş.
    Per ansamblu, noi suntem destul de mulţumiţi de această cale de a cumpăra. Cred. 🙄

  9. Am patit-o si eu. Spre deosebire de lumea civilizata, curieratul din Romania e un ‘serviciu’ care contrabalanseaza perfect comoditatea si rapiditatea pe care in mod normal ar trebui sa le poarte. Adica daca pe o scara de la 1 la 10 a comoditatii/rapiditatii te astepti la o ‘satisfactie’ de, sa zicem 8, la noi in tara, intarzierea/probeleme de zile lucratoare-nelucratoare/subiectivele probleme ale curierilor, in loc de maxim 2, ajung pe undeva pe la 8-9, in asa fel incat orice avantaj ai fi putut avea optand pentru o asemenea varianta se duce naibii pe apa Sambetei.
    Ai grija sa nu patesti la fel ca Mircea cu biletele/ecusoanele/acreditarile/invitatia la CM Judo :). E la moda…

  10. asta pentru ca nu stii sa cumperi bilete la concertul care trebuie. Daca-ti placea salam (florin nu victoria), cred ca primeai biletili intr-o ora si bonus o felie de parizAr. Asa cu Scorpions…
    Sau poate ai uitat in ce tara traiesti.

  11. @Gerhald: corect, trebuia sa sun si sa cer de la obraz doua invitatii 🙂

  12. Iti dai seama cum o fi sa comanzi mancare din mediul virtual? Pariez ca faci foamea…

  13. @Victor Ciutacu : Corect , ceea ce vroiam sa spun este ca, sanctiunile pentru aceste situatii sunt dificil de dovedit in lumea internetului( expertize si tot tacamul) tocmai din acest motiv ,asa cum spuneti, nesimtirea e mare. Sanctiune mica. Vor mai fi abuzuri de genul acesta in lipsa unei reglementari serioase.

  14. Mircea Badea a fotografiat perfect societatea noastra.Daca s-ar sti in lumea ca aici poti face tot ce iti trece prin cap , sa furi linia de contact CFR sa incasezi milioane de euro pentru lucrari de drumuri inexistente si cate si mai cate ,ar fi mare inghesuiala in tara asta.Se pare ca biletele pentru helicopterul lui Ponta sant epuizate .Nu platesc nimic online in tara asta ,sant patit.

  15. @Ioana S: mie mi se pare ca maxima sanctiune e pierderea unui (potential) client bun, care, pe praful asta, cheltuie ceva bani pe concerte. si nu-s singurul in situatia asta

  16. prostia/lenea/ambele nu tin de algoritmul de
    criptare ori cit de bine e promovat un site.
    din pacate, te-ai lovit de factorul uman
    “Made in Romania”, iar exemplul tau nu e
    singular. cele mai absurde chestii se intimpla
    la noi de ani de zile, iar meteahna asta nu
    tinde sa se amelioreze, ba din contra.

    cel mai bun exemplu e atunci cind vrei sa-ti
    reamenajezi locuinta/faci mobila pe comanda,
    ori sa-ti comanzi nu-stiu-ce vacanta.

    multa lume se gindeste: “cum o fi, ma nene, in
    spatele site-ului ala pe care fac comanda ?
    oare o fi o armata de indivizi harnici, gata
    sa satisfaca exigentele fraie…pardon, reiau:
    exigentele clientului ?!” la un moment dat, din
    disperare, ca sa treaca timpul, incerci si
    exercitiul de imaginatie cu veveritele ce zburda
    vesele pe rotocolul ala din cusca, invirtind de
    zor “mecanismul”… pica si asta; dupa 3 zile de
    telefoane, te lecuiesti de sistemul hibrid
    on-line-uman romanesc si te juri “pă roşu” ca in
    viata vietilor tale nu vei mai apela “la aia”, ceea
    ce in cazul meu s-a si intimplat cu citeva firme.

    bine-ntele ca angajatii respectivi, ca si patronii,
    in alea trei puncte ii doare, pentru ca nu esti
    singurul idi… pardon, client, ce cumpara de la ei.
    nesimtirea pe banii mei n-o accept.

    ROCK ON, DUDE !

  17. In Romanica nu m-as risca,dar am patit-o si cu case mai mari:EVENTIM(Berlin).Totul a decurs nemteste:comanda si plata online,expedierea cu UPS in doua zile Berlin-Barcelona.Nu m-au gasit acasa, asa ca m-au sunat si m-i l-au adus la lucru.Surpriza am avut-o cand am deschis plicul.Eu am cumparat biletul cel mai scump(96,50 euro),ei m-i l-au trimis pe cel mai ieftin(71,50).

  18. Să vedem dacă această comparatie cu trenul bătut(scuzati,reparat)cu nuiaua,versus aventura biletelor dv.ține.Pentrucă trenul a pornit si călătorii si-au atins scopul,chiar dacă CFR-ul s-a fâcut de râs.Dar dv.înteleg că încă nu v-ati primit biletele,dar aveti promisiunea d-lui care joacă aici rolul nuielei.Urmărim cu interes să vedem dacă si aici nuiaua a functionat si v-ati atins scopul.

  19. Poate e teapa online .Doar sintem in tara lui Tepes Voda . Dar am si eu o intrebare pentru Victor : La ce te astepti maestre in Romania ?
    Iti recomand un sfat : ce’i in mana nu’i minciuna …ce’i online nu se stie 🙂 Oricum ai un copil destept pina si el trage la orice dar romanesc sa nu fie :)) Sa’l duci si la filmu Titanic sa stie cind ne vom scufunda sa nu voteze in viata lui 2 categorii : marinari si pescari [prietenii stiu dc ] Have fun Victor

  20. Victore ,sper sa nu te oftici , dar ai fost aiurea la sinteza zilei…..te-ai luat de Dana …… . Fii cavaler si cere-ti scuze (sfat)

  21. off topic.
    Sper sa citesti si sa ti se para interesant. A-pro-pos de ce ai zis in pauza de publicitate fiind apoi citat de Mihai Gadea in pasa din seara asta (6 iunie 2011) cu privire la reparatul avionului cu creanga.
    Nu stiu daca tu mai poti verifica, dar uite un fapt: dimineata zilei de 21 martie 2003, cursa KLM de la Bucuresti la Amsterdam, un Boeing 737. Era primul zbor al zilei de pe Otopeni. Pe perioada noptii (dupa 2:00 AM) a inceput sa ninga bine peste Bucuresti. Dupa imbarcare avionul a avut nevoie de pornirea unui motor din afara. Dupa ce s-a facut asta a fost nevoie de dezghetarea aripilor. Operatia s-a facut de catre un nene catarat pe aripa si care le dezgheta cu un ciocan de lemn mare cat un baros(adica le lovea bine cu acel ciocan de lemn). Deci o “creanga” a fost folosita pentru “repararea” unui avion. Iar olandezii de la KLM stiau si n-aveau ce face. Cred ca la ei acasa folosesc alte “tehnologii”. Dupa toate astea (si o intarziere considerabila) avionul a decolat cu bine… pe o pista inzapezita. In spatele avionului venea plugul, iesind dintr-un hangar. Vorbim de primul zbor al zilei (o vineri) care pleca cu intarziere de aproape o ora, cu aripi dezghetate cu un ciocan de lemn si fiind folosit si ca plug de dezapezire pentru ca administratia aeroportului nu a avut timp sa-l foloseasca pe al lor, iar olandezii incercau sa isi mentina orarul(au reusit de altfel sa recupereze mare parte a intarzierii pe drum si si-au cerut scuze pasagerilor; foarte draguti).

    Asdar o creanga intr-un tren in 2011… nu mai e mare lucru. Din lumea lui “merge si asa”.

    P.S.: Am pus acelasi mesaj si pe blogul lui Mircea pentru ca era pasa catre emisiunea lui.

  22. chiar daca nu va mai duceti la concert, se cheama ca sinteti trendy, cool si hip, pentru ca va faceti cumparaturile on-line – nu este de ajuns?

  23. Este deplorabil in ce tara traim,unde fiecare face ce vrea,cand vrea,iar vorba data sau un precontrat este vorba in vant.Am patit si eu asa ceva,nu stiu daca am voie sa scriu numele firmei,dar avand in vedere ca au stricat un concediu de 10 zile si au dat planificarile a 4 familii peste cap,cred ca o merita.Am sunat la firma respectiva sapt trecuta,am vorbit cu cel care se ocupa de oferta-destinatie si a trimis oferta pe mail-ul meu,urmand ca a 2 zi sa mergem sa achitam.A2a zi nu era la job,a ramas sa sunam luni.Luni nu se putea,sa sunam marti.Marti,azi,ne-a anuntat ca oferta a expirat,cea care este de actualitate este cu 4 mil mai mult si sa incercam direct la hotel.Am sunat direct la hotel,insa cei de acolo nu avusesera niciodata asa oferta,pretul fiind cu totul altul-respectiv cu 4 mil lei mai mult.Am incercat din nou sa il contactez pe dl de la firma,insa…nu mai raspunde.Asta este Romania!

    Buna ziua
    Conform solicitarii dumneavoastra pentru hotel Slanic 2* din Slanic
    Prahova in programul Decada Balnera va informam ca este disponibil in
    acest moment un sejur cu data de intrare 18.06.2011 .Oferta este la cerere iar disponibilitatea se poate schimba pana in
    momentul rezervarii .
    Tarifele pentru pachetul DECADA BALNEARA includ:
    – cazare 9 nopti
    – pensiune completa
    – tratament minim 7 zile (2 proceduri/zi)
    – consultatie medicala la inceputul sejurului pe baza recomandarii
    medicale
    – TVA
    – comisionul agentiei
    Tariful de persoana/sejur/ in camera dubla categoria 2* – 650 lei
    Tariful de persoana/sejur/in camera dubla categoria 3* – 750 lei
    PENTRU A BENEFICIA DE SERVICIILE DE TRATAMENT ESTE NECESARA DOVADA
    PLATII ASIGURARILOR DE SANATATE SAU TALONUL DE PENSIE SI UN BILET DE
    TRIMITERE DE LA MEDICUL DE FAMILIE!!
    ORICE REZERVARE SE FACE DOAR PRIN INCHEIREA UNUI CONTRACT SI ACHITAREA
    PRETULUI REZERVARII.
    risc valutar.
    Contractul si anexa se incheie in dublu exemplar (unul pentru agentie,
    Dupa ce primim de la dumneavoastra contractul si anexa semnate si
    dovada platii vom putea efectua rezervarea.

    Silviu Plugaru
    Maximum Tour

    tel : 031.407.12.75
    fax: 021.231.649.0
    mail : [email protected]
    web : maximumtour.ro
    PAGINA FIRMEI-SITE PT DESTINATIA RESPECTIVA
    Decada Balneara
    COMPLEX SLANIC*** – SLANIC PRAHOVA
    Situat in judetul Prahova, la aproximativ 40 km de orasul Ploiesti, Hotel Slanic dispune de conditii de cazare, tratament si divertisment variate.
    Hotelul Slanic va ofera 224 locuri de cazare in camere la standard de 2**: 66 camere double (132 locuri), 22 camere suita (2 camere double cu baia comuna- total 88 locuri) si 2 apartamente la standard de 3*** .
    Dotari camere:
    – baie in camera ( exceptie camerele duble suita).
    – televizor cablu
    – frigider la cerere
    Hotelul dispune de baza de tratament proprie, piscina, sauna, sala de conferinte, sala de sport, internet, bar, parcare.
    In baza de tratament se pot trata diverse afectiuni reumatismale, respiratorii precum si afectiuni din sfera ORL, utilizandu-se atat procedurile clasice de recuperare cat si proceduri moderne de tratament.
    Restaurantul, cu 125 de locuri in interior si 24 pe terasa, este deosebit, oferind servicii ireprosabile.

    Lista de preturi:

    PERIOADA TARIF_SINGLE TARIF_DUBLA TARIF_APT TARIF_PAT MD DEJUN BV DESCRIERE
    20/01/2011-30/06/2011 650 lei/pachet/persoana-camera dubla 2* 750 lei/pachet/persoana-camera dubla 3* pensiune completa Decada balneara

    Alte detalii

    Tarifele pentru pachetul DECADA BALNEARA includ:
    – cazare 9 nopti
    – pensiune completa
    – tratament minim 7 zile (2 proceduri/zi)
    – consultatie medicala la inceputul sejurului pe baza recomandarii medicale
    – TVA
    – comisionul agentiei

  24. Experienta mea la comenzile on line e pozitiva! Si mi-ar placea sa nu fie singulara. De curand am facut comanda la biletele pentu festivalul George Enescu. Au ajuns in timpul mentionat si au fost de acord si cu schimbarea locului de livrare… Ce-i drept e alta firma.

  25. Pentru toate metodele moderne si rapide de plata,de rezervari,de orice avem un talent de a le face enervante,incilcite,scamoase si de neinteles.
    Citeam mai de mult,peripetiile unui turist strain in RO,care era nevoit sa-si scoata niste bani dintr-un cont personal de la o sucursala din Bucuresti.A stat omul la coada cu cei care plateau gazul si telefoanele,apoi ajuns la ghiseu,a trebuit sa indure un supliciu cu semnaturi,acte,confirmari,telefoane,suspiciuni,blocajul cozii,cade netul,etc.Nu intelegea omul de ce,pentru o operatiune,ce in mod normal cu semnatura electronica,net,parola,cod pin dureaza 1 minut, se umbla inca cu stampile,chitantier,indigo si dureaza 40 de min chinuite!Trebuie sa ne adaptam sau sa ne revoltam?Pentru ambele ne trebuie rabdare,asta e sigur!

  26. Asta e ca în “păţania” domnului Badea, căruia i-a venit invitaţia VIP pentru CM de Judo… după ce s-a terminat concursul.
    Firmele de vânzări on-line şi cele de curierat ar trebui “trase de urechi” niţel ca să răspundă pentru întârzieri.
    Sper să se rezolve problema şi să mergeţi la concert. Merită.

  27. Imi aduc aminte si cat de repede au primit Badea-legitimatia si invitatia si sora lui-ceaiul de Craciun, parca. Bine ca inca ne mai revolta nesimtirea!

  28. Deh, varsta te face mai bun, mai visator, mai optimist. Tot e bine ca-s altii, care se-nraiesc asa la batranete 🙂 🙂 🙂

  29. Nu stiu frate, da’ modernismele astea cu net, cu dat adresa, serie card, (de ce nu si alte informatii mai intime, cum ar fi orientarea sexuala ori politica?!), mie mi se par riscante! Ce-i in mana, nu-i minciuna! Chiar daca-mi risipesc timpul, io ma deplasez, dau banu’, iau beletu’, stiu ca nu mai am parte de surprize in seara concertului/ spectacolului! Da’ io-s mai sceptic si mai neincrezator din fire! Ori poate doar mai patit? Dixtractie placuta!
    Si, foarte tare, sa stiti ca-n trei ore, as zice miraculos, mi-am preschimbat permisul!!
    Si traiasca domnii politisti care au iesit in strada azi si care au lansat ast-toamna nemuritorul slagar cu javra ordinara!

  30. Servicii tipic Romanesti…sa vezi cat dureaza transferul rapid de bani al cec bank…cateva zile..de ce dracu’ ii mai spune rapid ???….din capitolul clientul nostru fraierul nostru.

  31. distractie placuta la Scorpions 🙂

    Tot ce conteaza este ca au ajuns biletele, pentru toate celelalte exista mastercard :))

  32. @alien, da de unde sti ca banii care ii ai in mana nu sunt falsi? (probabil ai un aparat de detectare al lor) :)))

  33. @Victor Ciutacu: Pai, sunteti prea cumsecade. Nu ma refer la cazul dvs. ci in general, pe generozitatea romanului mizeaza si escrocul. El da lovituri pe internet, cu sume mici dar multe astfel incat clientul se lpseste sa-si dobandeasca banii in instanta civila sau daca sunt intrunite conditiile, in instanta penala pentru inselaciune.
    In final, insumandu-se, se obtin sume frumusele. Nu le pasa ca-si pierd “clientii”. Intotdeauna se gasesc altii care sa pateasca la fel.

  34. Cred ca toti avem experiente “interesante” de genul acesta. De aceea, cand comand ceva pe internet (gen bilete la concert), merg si le ridic personal. Chiar daca comertul on-line se presupune ca trebuie sa scurteze timpul pierdut si nervii consumati la cozi, atat timp cat intervine factorul uman (romanesc), mai bine lasa… Cand voi trai in lumea civilizata, ma voi adapta la stilul de viata de acolo (cumparaturi online, concedii platite, respect fata de cei din jur – reciproc, vreau sa spun, etc.). Pana atunci…

  35. cu cit iti dai la mai putine firme, datele cu
    caracter personal, cu atita ai mai putine
    batai de cap. deci: biletele, numai cu numerar
    si nenominale 🙂

  36. O practica des intalnita este cea a amanarii onorarii comenzii pana aproape de ziua evenimentului, astfel incat sa constanga clientul sa plateasca mai mult pe motiv ca epuizasera stocul cand clientul respectiv a facut comanda, iar acum, in prag de sarbatoare, biletele sunt mai scumpe.

  37. Nu ma mai mira nimic in tara celor 3B. Am renuntat definitv de un an la firmele de curierat pentru ca, de fiecare data, am fost nevoit sa ma deplasez la depozitul lor pentru a-mi ridica pachetul. Degeaba plateam serviciul lor ! Prefer posta, cat o mai exista si ea! E mai central. distanta e mai scurta! Firma isi ia banii si ma pune si pe drumuri !

  38. Eu am primit un răspuns halucinant la o comandă făcută pe net. Mi-au spus că cineva care locuieşte pe aceeaşi stradă pe care stau eu nu şi-a ridicat comanda de la poştă aşa că ei au decis ca pe strada mea să nu mai trimită produse…Numai mie mi se pare aiurea?

  39. Oameni buni. Sunteti nervosi pe un regim. regimul, partidul la putere, opozitia…toti parlamentarii si guvernantii nu sunt decat expresia fidela (!) a majoritatii noastre. Este o CACANARIE ce se intampla, nu ne cunoastem legile, nu facem reclamatii.
    Un mic exemplu: Domnule Ciutacu… ati facut reclamatie la OPC? Nu ca OPC ar face mare treaba…
    Dar uneori mai fac ceva amenzi.
    Nu vorbesc de OUG50

  40. @BogdanRa: am primit biletele inainte de concert. care ar fi fost temeiul reclamatiei?

  41. Eh, nu raspunde un furnizor…, un intermediar…, un… ma rog. Dar daca, draga con-sinaiene (ce mi te aflu, cu – admit – tarzie, dar placuta surpriza), ce sa mai zici daca nu raspunde un… partid intreg? E cazul peneleului, catre care ma indemnam cu niscai fleacuri: comentarii, propuneri, oferte la programul recent pe educatie. Am intrebat si eu, ca omul civilizat unde sa-mi las icrele. Tacere adanca. Nu si-or fi cercetand cutiuta (postala)? Le-o fi destula priceperea Abramburicii? Ma rog, treaba lor. Pe tine, Victore consatene, te-as prinde, insa, la o scurta sueta in chestie. Dar, intai, una discreta. Cum facem?

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.