Esti aici:
Prima pagină > Blog > Ce-i place geniului > Reclamă publicitară nemascată şi moka

Reclamă publicitară nemascată şi moka

Nu-i nici un secret ca – in munca de bloghist, vorba lu’ nea Nelu, dar si in orezaria mogulului – ma ajuta extrem de mult Monitoring Media. Lucru pentru care le sunt recunoscator Ancai, lui Paul si Chinezului. Care fac o treaba buna si, dupa stiinta mea, pregatesc niste chestii misto pentru perioada urmatoare. Stiu, Anca a lucreaza pentru Arogant, care l-a facut ministru pe Musetescu de la “23 August”, care m-a angajat pe mine si m-a scos din foame, ajutandu-ma sa-l ajut pe Videanu sa intre-n legalitate cu investitiile de la “Titan Mar”, ca sa aiba cine plati consumatia din 2004 a Jucatorului. Trecem mai departe…

Fiindca, totusi, asa cum ne-nvata pe noi economia de piata, concurenta e motorul dezvoltarii, imi face placere sa va semnalez existenta inca unei mustarii care performeaza – corespunzator, dupa stiinta mea – in acelasi domeniu. Si care m-a anuntat ca lanseaza, cu ocazia minunatei campanii pentru uninominal, un produs special: Electoral Focus Report, destinat candidatilor. Discutam despre un raport care sumarizeaza si ordoneaza aparitiile in media (scrisa, radio, tv) ale tuturor candidatilor dintr-un colegiu electoral. Oamenii spun ca indeparteaza balastul informational si livreaza – candidatului platitor, of course – numai stirile cu impact direct asupra lui. Iar eu – care am testat – va informez pe voi…


Comentarii

comentarii

Similar Posts

5 thoughts on “Reclamă publicitară nemascată şi moka

  1. dc ai testat inseamna ca ti-ai facut cont. dc ti-ai facut cont insemna ce ai avut cum…eu nu sesizez nici o asfel de optiune, o fi de la browser

  2. @Iris: binete multa, sms-uri de sarbatorile religioase si telefoane disperate, sa intre-n direct cand arde. cum fac toti, de altfel. si mi-e bine asa

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.