47 thoughts on “Norica is back in biz. Să vorbească!”
Cu toate ca a avut un speech de zile mari
(si domnia sa si d-l Ivan si alti domni si
doamne neportocalii europeni), toata actiunea
asta “reparatorie” ce i-a facut pe multi
concetateni sa respire “racoriti” si “razbunati”,
imi aduce aminte de un nume de film (in care
a jucat Razvan Vasilescu): “Prea tirziu”.
un dicton foarte popular spune ca: “niciodata nu e prea tarziu sa….” orice. Completati pe linia punctata. Atita timp cit mai avem viata in noi niciodata nu e prea tirziu. Doamne, cit de optimist pot sa fiu. Nu ma recunosc.
Eu nu am vazut in dezbaterile de ieri din P.E., ca ar fi avut ceva de a face cu circul, in intelesul periorativ al cuvantului circ, asa cum vrea sa se sugereze in clip.
Nu stiu, de ce nu vreti sa intelegeti, ca Basescu se afla la putere de 2 mandate, datorita presei, care l-a promovat , la inceput ca vasnic luptator impotriva coruptiei,iar apoi facand caz pe momentul Vantu si Geoana. Nu ca as fi un fan al lui Geoana, care se aseamana la caracter cu Basescu, dar ne era mai bine cu el, decat cu Basescu, cum ne va fi mai bine cu USL-eul. Insa daca veti fi atat de agresiv, ca in emisiunea de ieri, ma tem ca veti reusi sa manipulati pe alegatori, care nu vor veni la vot, pentru ca li se spune ca astia nu sunt in stare sa faca nimic, in timp ce sustinatorii pedelisti, diaconistii in direct, convinsi de ziaristii vanduti, vor fi la vot. V-ar place enorm sa il aveti Presedinte pe Diaconescu in direct? Cred ca da, pentru ca v-a convenit sa-l aveti Presedinte pe Basescu si nu pe Nastase!
iar un alta zicere populara face referire
la imposibilitatea intoarcerii de la groapa.
presupun ca toate acele discursuri de acum il
vor demite pe guvernatorul guberniei papuase…
@Oscar Wilde: daca v-as spune ca nu l-am promovat/votat niciodata pe Basescu si ca eu ma ocup de ele (asa cum ma pricep eu) din 1997 cu numele real (nu cu pseudonime de scriitor), ati recunoaste ca sunteti tampit? dar cred ca pierd vremea. sunteti doar un ticalos insinuant si las
“A gentleman is one who never hurts anyone’s feelings unintentionally.”
The Real…Oscar Wilde
Cred ca Liberali au inceput sa inteleaga cu nu numai Antonescu si Ghise trebuie sa se bata pentru noi. Cum am putea noi cetatenii simpli sa-ii schimbam pe Zegrean sau pe Morar de exemplu. Sper sa mai traisc si dupa ce Marinarul ratat nu mai e cotroceni. As vrea sa vad daca pateste ceva dupa acesti 22 de ani de mizerie pe care a provocat-o pe unde a fost.
Erata: o alta zicere / un alt proverb
Grrrr… ce apucaturi ebiste pe capu’ lu’ je.
Lasa bre oscare, ca fiecare face dupa cum il/o
taie capu’; asta cu manipularea Ciutacului suna
al dracu’ de basescian.
“Impresia s-a format”, ca sa-l citez pe Dem Radulescu.
Tot e bine ca au aflat europenii ca sunt multe minciuni la mijloc. Ce nu inteleg eu este cum se complace Basescu in situatia asta.Sa te intorci in sila oamenilor – doar 7500000. Cum poti trai cu asta? Doar ca nu a fost scuipat in fata. Si nunta…. cum a suportat sa isi expuna fata si nuntasii la umilinta huiduielilor….Il credeam mai demn si mandru.
Subscriu pe fond la ce a scris … Oscar Wilde. Lasa si parerile potrivnice sa intre fara injuraturi. Te poti apara elegant. Sant convins. Succes cu Norica. As vrea sa o vad procuror general al Romaniei.
mi-au placut si mie acceiasi parlamentari(norica nicolai,ivan …)si am fost dezamagita de lalaiala inconsistenta, plina de aprecieri subiective si lipsite de argumente riguroase cu date si fapte a celorlalti!!am simtit pentru moment impulsul de a replica eu !!!cum pot oare parlamentarii straini sa credibilizeze informatii pe care nu le varifica direct din realitate!?daca as fi in locul doamnei(!?)portocalii m-as supara rau pe monica macovei ca m-a facut sa ma fac de ris in fata europei luind o pozitie incorecta si sa ma las manipulata in interesul ei!!!credeam ca C.E. e o chestie(organism european)mai serios si persoanele care-l compun sunt personalitati politice de marca!am inteles asadar ca nu doar noi avem monici macovei ,predei ,ebe ,becali sau elene!ca sa nu mai vorbim de vadimi!!!de fapt e vina mea ca am crezut toata viata ca cei din frunte sunt si cei mai buni!deh,apucaturi vechi!!cum s-ar spune,”pe vremea mea…”uite de aceea am tot respectul pentru ghise!!pentru credinta lui intr-o idee in principii si in existenta unui ideal!!chiar daca acum e perdant,si poate cu atit mai mult,are toata stima mea!!e un sisif si despre el(sisif) camus spunea:”trebuie sa ni-l imaginam ca pe un om fericit!fericirea sa consta in lucrul sau!”conform spiritului olompic am sa spun:important e sa participi!!(si in aceasta lume nici nu cred ca cu aceste arme se si poate cistiga…)dar asta e o alta discutie.
Nu stiu cat de tarziu apar aceste luari de pozitii, chiar daca sunt in continuare foarte firave, ostilitatile sunt in plina desfasurare, chiar daca in alta etapa a lor. Si daca vorbim despre etapa, consider ca asistam la o etapa de repozitionare a actualilor actori ai scenei politice.
ma intorc insa la Norica Nicolai si afirm faptul ca aceasta voce ar trebui sa lase vehementa si vocea tare in plan secund. Nu de alta, dar cardiopatia ischemica si angorul de efort, pentru care detine “certificat” si pe care le invoca in anul 2006 pentru a absenta la sedinta senatului Romaniei si pentru a nu-si cere scuze pentru faptul ca nepoata sa a votat cu cartela unui coleg al doamnei Nicolai, ar putea sa nu fie de prea bun augur.
Domnule Ciutacu, imi permit sa fiu cinstit si sa spun raspicat: Norica Nicolai, chiar daca in esenta are un discurs bun, are o voce falsa! Am fost si sunt un sustinator al USL, insa vreau un USL fara personalitati patate.
Cat despre pozitia ostila a partidului domninant in PE fata de actuala guvernare din Romania, eu zic sa asteptam rezultatul alegerilor parlamentare, moment in care o eventuala nedesemnare a lui Ponta ca prim-ministru ar putea duce la o noua procedura de suspendare a lui Basescu, de data aceasta fara cvorum la referendum.
Si ca o curiozitate personala: cu ce il are la mana Barroso pe Ponta? Sun convins ca nu din interes pentru natiune a facut pasul inapoi Ponta, a fost ceva mai mult la mijloc.
Cata vreme atat Antonescu cat si Ponta ne-au informat ca in tara romaneasca legea o fac super-masonii din PE/ UE/ CE, ce importanta mai au revansele astea de gradinita ? Basescu s-a intors pentru ca Ponta nu a fost in stare sa-l bage pe Barrosso in ma-sa la momentul potrivit.
@ochila: nu am pentru ce sa ma apar. si nici de gand sa raspund amabil tuturor mitocanilor
Se odihneste in scaunele Parlamentului de la Revolutie incoace, s-a remarcat prin nimic, are sarmul unei drujbe rusesti si e platita de douazeci de ani din aceleasi buzunare care cotizeaza la bunastarea “marelui carmaci”. Sa vorbeasca, bineinteles, ca de facut…e greu.
1. Remarcabil discursul dnei europarlamentar Norica Nicolai, cu ocazia dezbaterii în cadrul sesiunii plenare a Parlamentului European din 12 septembrie 2012 a situaţiei politice din România.
2. Mă scuzaţi pentru abatere de la subiect, dar poate fi interesant. Judecătoarea Paula Pantea de la Secţia I civilă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie a fost aleasă, preşedinte al Biroului Electoral Central pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie. Ciudat este că dna judecător Paula Pantea a uitat să-şi depună declaraţia de avere pe 2012. Oare cum ar sancţiona dna judecător o astfel de abatere a altui funcţionar al statului român?
Dezbarerea din PE a fost foarte importanta chiar daca basescu s-a intors la cotroceni.Poate ca acum am inteles ca Romania putea fi altfel daca aveam astfel de voci tot timpul si in alte probleme .Sper ca am invatat ca nu prin umilinta vom capata respect ci prin sustinerea clara ,ferma a intereselor noastre.A fost un moment important care a demonstrat ca vocea Romaniei se poate face auzita cu conditia sa vrem si ca in PE nu sint numai barosso sau reding.Sper sa-i tina si sa demonstreze aceeiasi demnitate si curaj in toate problemele care privesc Romania.poate ne dam seama ca (Ponta si Antonescu)putem fi ascultati fara a face sluj cum a facut basescu pe care nu l-a interesat decit vatafia din tara.
“Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam” – Mark Twain
Am vazut multi care se inghesuie sa il respecte pe Ghise, cum ca omul are un ideal, etc. O fi avand, nu zic nu.
Dar cred ca nu e acelasi ideal in numele caruia a turnat la securitate pe vremea comunismului.
Sau este? (parvenirea )
A facut un mandat intreg numai tampenii si acuma ar vrea sa se scoata pe final de inca unul. un incompetent in tot ceea ce a facut (inca de pe vremea cand era primar la bv)
Basescu a spus-o clar ieri in discurs: Statele nationale au lasat puterea bancilor. Ia citi articole de mai jos ca sa intelegeti de ce facistii din PE il sprijina neconditionat pe Basescu.
@ Tataie are dreptate! Poate ca sufleteste ne-am simtit un pic mai racoriti,dar ce folos!Basescu este pres. si dupa cum a-ti auzit ieri,are planuri(de PM)! Vrea mortis sa adoptam euro in 2015 desi toate celelelta tari non euro si-au inghetat planurile de adoptare pe termen nelimitat! Mai mult,cica ar fi o catastrofa fara euro;UK o duce minunat desi nu are si nici nu-i trece prin cap s-o adopte! Vrea si uniune bancara,fiscala si tot ce ne mai poate da gata si sa nu ne mai putem nici tari pe stada sa-l deranjam cu protestele… Eu vreau o pozitie oficiala a guvernului in legatura cu planurile astuia !Daca mai sta 2 ani nu mai are importanta cine e premier si ce guvern avem atata timp cat se vede clar ca e dispus sa execute tot ce ii cer sefii lui din lumea larga!
O intrebare pentru doamna europarlamentar.
De ce abia acum?
Pana acum cateva zile am trait cu impresia ca doar PDL are europarlamentari.
Vorba lu’ ソリン …prea tarziu
daca j.m.d. barosso vrea o europa federala eventual un al IV-lea reich, nu pot sa-i spun decat sictir. prefer Romania asa cum e decat sa devenim un land, eventual condus de un guvernator numit de la centru. oare nu seamana cu ceva ce ni s-a intamplat recent cand voturile a 7,4 milioane de oameni nu au contat in fata fascistilor din ppe? ce parere are doamna Norica Nicolai?
Cred ca e bine ca li s-a administrat un dus rece pritenilor lui TB si ai PDL, Chiar daca pare tardiv.Poate e adevarat ca ,,niciodata nu e prea tarziu” si poata vor fi mai atenti .Asta ,daca nu sunt la fel se incompetenti pe cum par .
Buna seara,
il vad pe d-l Dan Constantin de la JN care
spune o chestie pertinenta referitoare la
barosu si vivi care au dat impresia ca ei
reprezinta Europa. Daca ei au facut cioaca
asta si n-aveau acordul/aprobarea alorlalti,
din Parlamentul European, atunci d-l Ghise
ar putea sa le faca plingere si astora doi
pentru uzurpare / abuz / ca s-ar fi substituit majoritatii din Parlamentu’ European bla bla ?
Cei doi (sau barosu) a(u) obligat un PM sa faca
ceva ce nu se facea, calcind peste legile nationale.
Si asta, fara sa existe dovezi, fara sa fie prezenta
o comisie la fata locului care sa constate ca
democratia, statalitatea si ordinea au fost grav
perturbate in aceasta tara-membru.
Atunci cind se ia o decizie importanta ce
afecteaza masiv societatea/populatia, intr-un
parlament (fie el si european), din cite stiu,
sint consultate foruri decizionale exista un plen,
un vot, ceva.
Nu ma pricep, la asta trebuiau sa fie “in priza”
juristii si specialistii pe probleme europene ale
USL. De ce n-au zbirniit atunci ?!
Au avut o placere sa stam ca prostii cu pantalonii
in vine si fara nici-un sul de hirtie igienica la
indemina in timp ce peretii wc-ului se darimau,
iar europenii ne priveau cu interes bolnavicios ?!
Daca e sa fie bilci, atunci bilci total sa fie.
Foarte tare poza cu persoana aia, tipind de i se
vedeau amigdalele, de la gemuletul wc-ului.
Nu sunt nici ticalos insinuant. Nu am insinuat nimic: am pus o intrebare si mi-am dat cu parerea.
Indiferent, ce veti zice, eu si familia mea, cu prietenii nostri va facem audienta la emisiune. Nu sunt ranchimos si nu ma supar pe dumneavoastra.
Earnest
De ce sa mai mergem la vot? Sa legitimam niste persoane care nu ne reprezinta? Reprezinta decit interesele partidelor, desi candideaza uninominal. Ar fi trebuit ca toti parlamentarii USL(sau macar cei in ale caror colegii voturile pentru demitere au fost majoritare ) sa nu participe la sedinta in care CSM a inscaunat un o persoana demisa de popor. Nu trebuiau sa raspunda prezent la apelui lui Victor Ponta. Au fost presul pe care s-a sters Basescu si Baroso. In aceste conditii pe cine reprezinta?
@ Catalin pe 14 September 2012 la 13:08
Dovedeste pe cine a turnat si enumera ce prosti a facut , CONCRET !
Sau te-ai achitat doar de sarcina platita , de-a improsca cu zoaie , pt. ca oamenii care-si RESPECTA ideile si tzelul propus va deranjeaza rau , rau de tot … ?
in opinia mea, usl s-anmuiat ca rahatu-n ploaie. a fost suficient ca un licurici si doi trogloditi ue sa-i sopteasca la ureche lui ponta, ca-i taie logodelu ca asta s-a executat imediat, si pe noi fara prea mari regrete. ce nu intelege tipul este faptul ca va trebui sa se bazeze pe popor findca din ue bani canci. este ceea ce asteapta si chioru care spera sa sperie pulimea cu lipsa banilor. situatia-i albastra iar incercarile guvernului de redresare prin impozitarea marilor averi arata starea jalnica a bugetului national, colectarea redusa si lipsa de posibilitati de redresare bugetara. probabil ca gasperii din ue vor finanta iar numai tabara portocalie, la viitoarele alegeri, si atunci probabil ca ciuma portocalie nu va iesi inca din istorie…
Imi cer scuze, mai adaug inca un comentariu.
Banii n-au miros; putem sa-i luam de la oricine:
arabi, rusi, turci, chinezi, de oriunde din saptiul
non-euro, alegind cele mai mici dobinzi concomitent
cu cea mai mare perioada de returnare a datoriei;
nu cred ca ne permitem sa stam fara sa facem nimic;
nu cred ca dependenta 100% fata de FMI si fondurile
UE e benefica, vedeti ce se intimpla cu batutul cu
pumnul in masa al alora si pocnitul din calciie al
astora d-aci.
Banii nerulati, sint balast, uite o idee pentru ministrul
agriculturii, cel al muncii si protectiei sociale si
respectiv cel al internelor (ca tot se pling “francejii”
de “mizeria din Europa” ce vine la ei: d-nilor, ati calculat
citi oameni saraci-rau, da’ rau de tot sint in tarisoara ?
Oameni fara venit, educatie, viitor. Oameni “morti” dpdv
social (“homelesi”, cersetori), etc, indiferent de etnie ?
Onor statul poate infiinta mici fabricute, ferme colective,
ochiuri de apa unde sa fie cultivate diverse chestii, iar
acolo adusi sa munceasca, si sa locuiasca, (fiind supervizati
de manageri platiti de stat) producind pentru ei insisi, toti
acei oameni. Un soi de ferme in leasing. Esti harnic, produci
si poti mai apoi din profit sa-ti cumperi de la stat respectiva
ferma. Esti lenes, poate veni altcineva sa munceasca.
De marketing, gasirea pietei de desfacere, vinzarea produselor
si alte aspecte juridice, se ocupa statul in prima faza.
Cu ocazia asta “impusti mai multi iepuri dintr-un foc” si
rezolvi si reinsertia sociala, dind un sens vietii multora,
facindu-i sa se simta utili si chiar sa existe social,
scazind si criminalitatea.
Acum, revenind la emisiune: d-na europarlamentar a avut
in vocabularul utilizat un cuvint pe care l-am auzit la
d-l Bogdan Teodorescu: “oamenii ‘trebuie’ sa inteleaga”.
Nope, oamenii inteleg foarte bine ca doar cu vorbe nu te
saturi, iar politica partidelor e multa vorbaraie si
foarte putin, spre deloc, facut, in interesul oamenilor.
USL-ul trebuie sa faca al dracu’ de mari eforturi sa ma
mai scoata din casa pina in decembrie, ca sa ies la vot,
pentru ca ce-au aratat ei in aceasta vara e de un diletantism,
miserupism si de o nesimtire crase rau.
D-na Nicolai mai afirma: “e trezirea clara a spiritului civic
la romani”; nu doamna, nu e ! E scirba si raul ce-l resimt
romanii cind il vad pe ala chicotind si hahaind.
E vorba de banii mincati de lipitorile de sub regimul sau,
de disperarea (oamenilor) ca nu mai scap de ala.
La noi, foama si taierile in carne vie in salarii a facut
lumea sa iasa in strada din 2010 incoace cu sau fara oua
aruncate in cap, cu sau fara corul de fluieraturi la ziua
de 1 decembrie.
Apropo de plecatul de pe plaja la vot, imaginati-va ca se
poate si nu e nimic iesit din comun, apropo de exasperare.
Nu confundati “spiritul civic” in care ati conexa oarece
dorinta a voastra ca oamenii sa iasa si sa voteze cu voi,
cu dorinta oamenilor de-a se vedea scapati de ala !
Eu vad ca liderii si unii membri marcanti ai USL din ziua
in care a venit decizia de la CCR, au devenit rupti de
realitate, rizind cu gurile pina la urechi in emisiuni,
neintelegind enorma sansa ratata si nici ce e in sufletul
alegatorului mediu (standard). E mult bla bla si la d-na
Nicolai precum e si la Ponta ori la d-ra/d-na cu gitul in
proteza ce a aparut la niste emisiuni de saptamina asta.
D-nii din USL se folosesc de scuza “noi n-am apelat la
aceleasi mijloace precum portocaliii”; nu tati, voi n-ati
luptat ! N-ati facut nimic pentru a finaliza. Cum sa mai
ies eu din casa si sa va dau eu votul ?!
Aceasta analiza o pot dezvolta foarte mult dar trebuie sa
plec la alergat.
Merci de atentie, “bine, pa”.
Victore, oricat as fi eu de realist si sa zicem constient ca “reuniunea tovaraseasca” pe tema democratiei romanesti din PE este frectie la piciorul de lemn, nu am putut sa nu ma bucur si sa ma mai racoresc cand Macovei a ramas cu macaroana (microfonul) taiat. Cand cucoana credea ca ea poate face ce vrea si prin PE, de parca ar fi la B1tv, prezidentul adunarii a repezit-o enervat, iar coana mare a luat o mutra ofuscata si dezamagita. Adica ea, care se credea “suprema diva romaneasca” la UE, nu a primit favorul de a minti in continuare? Vai draga, cum e posibil? Cand am vazut-o cat de umilita si dezamagita era, chiar am fost fericit (cat poate fi un roman vesnic umilit de europeni astia ai nostri).
Recunosc ca eu as fi spus unele lucruri altfel, dar nu m-am putut abtine sa nu rad cand Ivan i-a spus lui rednig ca a venit imbracata in portocaliu pentru a-si afirma apartanenta la PDL.
De fapt “frectia la piciorul de lemn” ne-a mai racorit un pic. Adica nu mai avem 42 de grade Celsius, ci 41,9.
Ramane intrebarea fiecarui roman.
Noi incotro?
Basescu vad ca se baga in continuare in lucruri care nu il privesc.
Cum poate el afirma ca Romania este de acord cu pactul fiscal si cu uniunea bancara?
Cine este el?
Oare astfel de decizii nu apartin guvernului dupa o hotarare a Parlamentului?
De cand hotaraste el pentru o tara?
Deci ce va face Romania cu acest guvernator?
Nu mai pot cui Ponta asta! Bica procuror general? WTF? Pentru ca are relatii bune cu Bruxellul!!! Ponta nu mai poate iesi din logica asta, e pierdut! Este prim ministrul tarii si se poarta tot ca un boc, doar ca nu e pe tovarasie cu Basescu.Tot ce face e de ochii lumii, e ca o cucoana din aia care are ca singur obiectiv sa atraga recunoasterea vecinilor! Crin cred ca vede toate astea, de aceea uneori e cam ciudit pe Ponta, dar nu are ce-i face.
Mi-a placut Victor cum ai spus in emisiunea de aseara:”a plecat la Bruxellles cu ideile lui si s-a intors cu ale alora” as adauga si umil, certat si tras de urechi, ca un copil tamp.
@Annie: cand a zis c-ar pune-o pe Bica procuror general?
Din nou o emisiune foarte buna.
Nu am inteles chestia cu “scrisorile” trimise de doamna europarlamentar.Pai in timp ce doamna europarlamentar trimitea scrisori lu’ baroso,pdl-istii ii faceau “varza” in aproape toata media internationala…public.Asa au si reusit sa induca aceasta idee tampita cu lovitura de stat si incalcarea statului de drept.
Acuma degeaba s-au convins cativa(asta daca intr-adevar s-au convins) ca in romanica n-a fost vorba de asa ceva…tarziu…lasul nr.1 al tarii hahaie mai tare ca niciodata.
Subscriu la cele spuse ソリン …cam greu spre imposibil sa ma mai scoata din casa in Decembrie.
In nici un caz nu vor reusi cu oprea,honorius si alte dude care pana acum 3-4 luni erau cu limba-n urechea lu’ base,sau cantau ode stim noi cui…si ca sa fie clar, el nici pe ma-sa n-o lauda daca nu merita(jenant,penibil si insultator)
Si nu-mi da pace declaratia lu’ Ponta:”baroso a avut o pozitie corecta si echilibrata”…pai daca baroso a avut o pozitie corecta cand spunea ca statul de drept in Ro e in pericol,inseamna ca domnul Ponta recunoaste???
Inseamna ca “poruncile” alea au fost un lucru corect si echilibrat nu???
Eu inteleg si dependenta asta a noastra de banii europeni,dar nici in halu’ asta sa stai numai in genuchi si pe burta.
E bine ca si-au impartit ciolanu…si cica a ramas destul si pentru unpr-isti(oprea,nicolicea…).
Domnule Cetatean Gogu,
De atitudini ca ale dumneavoastra ma tem eu. De cetateni, care prin atitudine pasiva fata de dreptul de vot, contribuie indirect la mentinerea starii de fapt. Eu nu zic ca usl-ul este curat, dar cred ca este mult mai bun decat celelalte partide, pentru ca am vazut ca in tara, treburile au mers mai bine pe vremea psd-ului si pnl-ului. Si eu am dus-o mai bine si cei din jurul meu au dus-o mai bine. Sunt un provincial onest bugetar, cu pregatire profesionala temeinica, cu lucrari de specialitate publicate si cunoscute aici si in afara frontierelor, dar niciodata nu am fost mai umilit ca in ultimii ani.Niciodata nu am vazut atata dispret fata de intelectualitate si am sintit o tratare dispretuitoare globala a natiunii romane de catre straini. Stiti de ce? Pentru ca ne considera ori lasi ca am acceptat sa ne guverneze niste diletanti, ori la fel cu alesul bis al neamului. Nu noi i-am ales parlamentari europeni pe Ebba si pe Becali? Nu noi ii vom alege pe diaconestii in direct sau pe ungureni? Este normal ca si oameni de tipul acelora trebuie sa aiba reprezentantii lor, dar nu sa domine, caci in aceasta situatie, vom ajunge o tara de mana a cincea, nu a treia, asa cum ne-a facut Basescu!
Earnest
@Oscar Wilde pe 16 September 2012 la 10:31
Domnu’ “Earnest”, daca e vorba sa trancanim “despre onestitate” si atitudini
pasive, permiteti-mi sa va combat.
Dvs. scrieti “prin atitudine pasiva fata de dreptul de vot, contribuie
indirect la mentinerea starii de fapt”.
Well, in parte e adevarat pina la un anume punct: daca, sistemul care e compus
din oameni, e corupt pina in maduva sa prin legaturile transpartinice de rudenie,
prietenie, interes […girla de motive…], atunci degeaba se mai duce sarac-
cetateanu’ ca la biserica, cu bucurie in suflet, ca prin actiunea sa face un
lucru benefic lui si celorlalti / eventual si o reparatie, si ca untdelemnu’ se
va separa de apa inevitabil.
Eu cred ca e o problema de perceptie [care e dictata de anume ratiuni (in functie
de interes)] in a privi cum a dus-o populatia pe vremea alorlalti vs pe vremea
lacustelor portocalii super incompetente si super jepcaritoare, parere in cea mai
mare parte influentata de dezvaluirile din tabara adversa din mass-media (oricare
ar fi fost ea) referitoare la “bagatul minii la caraiman”, in plus mai existind
si grobianismul, obscenitatea portocaliilor in a se afisa ostentativ cu bogatii pe
ei, desi, daca-i intrebi (vorba lu’ Badea) daca si cum facut “una de-un leu” in
mod cinstit or sa-ti tina o conferinta de presa de 2 ore in care subiectele sint
interesul national si cumpatarea (“nu bea, nu fumeaza, insa are vila-mausoleu”).
N-am lucrat inainte de ’89 la IRAV Bacau ca inginer (sursa e blogul dvs), si
nici n-am notorietatea clamata de dvs, insa va pot spune ca dispret fata de
intelectualitate a existat cu virf si indesat atit in 1990, cit si dupa;
cit despre atitudinea dispretuitoare a strainilor fata de romani, va aduc
aminte de modul in care “vuia” presa occidentala in acei ani (copiii din
orfelinate / adoptiile, bolnavii hiv/sida samd).
Ne considera demni de dispret din cauza: a) faptelor unora dintre concetatenii
nostri [crime, furturi, cersetorie], b) din cauza atitudinii lor de arieni, c) au
interese, d) pentru ca ne ducem sa le “luam de la gura” locurile de munca, samd.
Eu de fiecare data cind m-am intors in tara (a dracu’ conincidenta !), in zona
mea din aeronava era cite o escorta cu un criminal ce aia ni-l repatriau.
Nu mai puneti in circa oamenilor aceasta patetica scuza cu “am acceptat un lider
ce-si incovoaie spatele in fata europenilor”, rezultind ca ne meritam soarta.
Pe europeni in c.r ii doare, oricum ei au impresia formata despre sarantocii
ce le bat la usa; un arendas/guvernator slab si la cheremul lor aici reprezinta
forma prin care ei mai pot jumuli cu bucurie inca o gisca de resurse, vinzindu-i
apoi mizerii de produse finite la preturi “europenesti”.
Eu nu i-am ales nici pe aia mica a lu’ taticu, nici pe razboinicu’ luminii; pur si
simplu n-am fost la vot, pentru ca alternativa la portocale era stearsa/penibila.
Eu va asigur ca nici eu, nici familia n-am votat si nu vom vota pp-dd, prm,
ungurenii, baietii cu usturoiul, iar in 2008, impotriva repulsiei, cu mina zgircita
am votat pentru prima data psd-ul si “independentii” sai, iar in 2009 pe Geoana.
Prefer ca aceasta tara sa incapa din nou pe mina lacustelor portocalii, care o
vor face harcea-parcea oricum mai repede, decit sa ma duc si sa-mi para rau si
sa ma perpelesc noaptea ca am fost si am dat-o unora ce-au facu blat cu primii
ori care-au inlocuit incompetentii primilor cu cei ai lor.
In afara teoriei mele cu ridiculizatul lacustelor, pentru ca omului ce protesteaza
sa i se risipeasca si ultima farima de frica, mai am inca una bucata teorie:
in momentul in care oamenilor (majoritatii) li se va sterge din suflet restul
de speranta, atunci, va spun ca nu vor mai exista oprelisti, pentru ca nu va mai
exista teama, iar oamenii vor iesi buluc in strada cu acel curaj al aceluia care
nu mai are nimic, da’ nimic, de pierdut.
Prin iunie 2011 am observat pentru prima data mersul pe pilot automat al USL-ului:
d-l Antonescu, de fiecare data cind trebuia sa aiba o pozitie ferma, nu (mai)
reactiona asa cum ne asteptam, la fel si Ponta. Imediat, insa existau emisiuni
(la A3) in care erau combatuti pentru aceasta atitudine, ori se puneau intrebari
firesti cu privire la aceasta intirziere/lipsa de initiativa. Urmarea ?
In primul rind d-l Antonescu, iar apoi si celalalt ieseau in aceeasi seara cu
discurs navalnic infierind portocalele.
Cu toate astea, am refuzat sa credem ceea ce urma sa se intimple si i-am sustinut.
De la protestele din ianuarie 2012, numai cine n-a fost orb ori indoctrinat a putut
vedea, deasemenea, pe linga pilotarea pe “auto”, si o distantare a agendei politice
a USL de cea a protestatarilor, de la neparticiparea comuna in strada la mitingurile
populare (apropo, d-lor politicieni, va aduc aminte ca si dvs, pe persoana fizica
sinteti deasemenea cetateni !) pina la asistarea lui Ponta in Parlament la investirea
felegunsului; se pare ca d-nii din USL sint mai preocupati de “pozitionare”, mesajele
de transmis / comunicarea, colegiile si locurile din Parlament decit de fapte concrete.
De cite ori am observat cu totii extraordinara eficienta in actiunile hahaitorului ?
Omu’ era omniprezent, si din pacate le lua faţa astora din USL la conferinte.
Era cum s-ar zice cu un pas inaintea tuturor. Asta nu va da de gindit ?
Eu as sugera citeva variante: a) astia nu se inteleg intre ei (delay in raspuns);
b) hahaitorul ii controleaza; c) blat; d) hahaitorul = Mallory din MITM.
Acum, intorcindu-ne la atitudinea pasiva, la “lipsa de respect” si probabil la
absenta anumitor repere, nu credeti c-ar trebui sa avem grija de adevaratele valori
/ repere (atitea cite au mai ramas) ale poporului nostru in loc sa ne mai infoiem ca
niste bibilici gurese ca “vai, dar de ce nu iesim la vot in favoarea ‘baietilor buni'” ?
Va citez din nou (de pe blogul dvs):
“miercuri, 11 iunie 2008
Mare-Ti este gradina, Doamne! (1)
…
Cu gafele Presedintelui ne-am obisnuit, dar trebuie insa sa intelegem, ca treptat, acest presedinte va instaura un regim dictatorial de tip stanilisto-hitlerist, iar noi ne strofocam ca un ex rege, care nu a facut nimic pentru Romania, din foarte multe motive, (dintre care doua putem sa le amintim :1.era prea tanar sa poata face ceva , 2. nu-l ducea mintea, pentru ca se stie ca preocuparile lui erau cele sportive, iar dupa abdicare si-a descoperit pasiunea pentru gradinarit, activitate pe care Casa Regala engleza i -a acordat-o cu foarte mare incredere!), nu a fost onorat cu prezenta , de catre o caricatura de presedinte.
Si atunci, nu poti sa zici, seara la culcare, ca un oftat de usurare a tensiunilor acumulate: Doamne, mare-Ti este gradina!
Va mai urma.
Earnest
Publicat de Earnest la 23:56 Niciun comentariu: “
domnule Oscar Wilde
nu stiu pe ce va bazati, afirmatia “eu nu zic ca usl-ul este curat, dar cred ca este mult mai bun decat celelalte partide”. pe acolo pe unde mi-am desfasurat activitatea, umbla o vorba: fapte nu soapte. deocamdata usl-ul nu m-a convins, asta nu inseamna ca nu-mi doresc ca portocalii sa ajunga la lada de gunoi a istoriei (acolo unde le e de fapt locul). totusi un lucru stiu, sa deosebesc adevarul de propaganda, realitatea de manipulare, jde ani de serviciu in serviciile speciale ale Romaniei, m-au pregatit suficient in acest domeniu (unde am avut una dintre cele mai mari functii aceeea de ofiter specialist principal 1)si va rog sa ma credeti ca stiu foarte bine ce spun. totusi nu trebuie sa va faceti probleme in ceea ce priveste participarea la vot, de partea usl, dar nu fiindca as fi convins de ei ci numai ca nu vad o alta alternativa…
Discutia a deviat de la norica, dar am sa spun totusi ca e mai barbata in declaratii decat multi barbati politici, are curaj si inteligenta. Mi-a placut si in PE si la vorbe grele, si recunosc ca am o pretuire aparte pt doamna, probabil de cand l-a bagat in ma-sa pe marinar. Imi plac femeile care, desi la figurat, poarta boase-n nadragi!
Buna ziua, donmule Ciutacu. De vreo cateva zile, nu pot vedea Antena3.ro live, nu stiu din ce motiv, dar nu se poate vedea. Salutari din partea unui telespectator fidel desi se afla in Spania
Mi s-a parut extrem de benefica transmisia a ceea ce se intampla in parlamentul european. Consider util sa se intample cat mai des cand se discuta probleme ce privesc Romania. O voi urmari cu atentie pe D-na Nicolai, careia ii respect atitudinea demna, si discursul ferm.
In ce-i priveste pe USL-isti, nici pe mine nu ma conving, si chiar scarbita, voi merge totusi la vot si-i voi sustine, doar pentru ca ramane ultima solutie pentru o eventuala inlaturare a hahaitorului. Eu pentru asta am inghetat astaiarna, nu pentru USL. O victorie degajata a USL-ului insa, ar inchide partial gura si hitleristei Merkel.
off topic: Cum o salveaza Cristoiu pe Macovei, in direct la B1, duminica noaptea! cica, sa nu-i fie teama de justitie deoarece el a fost primul – ca jurnalist- care a lansat conceptul de “lovitura de stat” pentru ceea ce ea a propavaduit la Bruxelles.El e imun,fireste!
@ Nostradamus
In primul rand, esti un .. (adauga ce vrei tu aici, dar nu de bine) pentru ca iti permiti sa insinuezi ca eu as fi platit sa il injur pe Ghise.
Dispretul meu fata de Ghise e absolut gratuit, il urasc din convingere. (sunt brasovean deci am avut timp sa ii admir si capacitatile de mare edil).
Despre turnatorie – chiar el a recunoscut.
(asta e ce am gasit la repezeala)
Ghise a recunoscut ca a turnat la secu dar a zis ca nu a facut politie politica. A avut un angajament semnat in 1983. Liberalii l-au propus pentru excludere (in aceiasi perioada cu Mona Musca). S-a renuntat la excludere pentru ca a declarat ca desi a dat cel putin sapte note informative, toate au fost despre studenti straini (ca de altfel si Sorin Rosca Stanescu, si el brasovean)iar activitatile sale nu pot fi considerate politie politica (CNSAS i-a dat o adeverinta in acest sens).
Ca sa nu mai zic de tampeniile de legi propuse de el, cea cu stiri bune si proaste, cea cu permise pentru jurnalisti, etc.
Prin urmare, nu cred ca a fi impotriva lui Basescu iti aduce un fel de clementa universala si te transforma intr-un fat frumos pe cal alb. Este impotriva lui Base, bravo lui, dar ramane un caracter infect.
Eu prefer sa judec oamenii dupa informatiile pe care le am si nu numai dupa atitudinea pro/contra basescu. S-ar putea ca si criminalul de la Otopeni sa fie contra lui Base. Ba poate a si votat la referendum. Dupa logica ta, ar trebui iertat si considerat un detinut politic, nu?
ce zici,victore,o fi adevarat ce a spus bogdan chirieac,cum ca paparuda baschetbalista va fi numita de USL la DNA?daca-i asa……shit!!!
@omu’: sper sa nu…
De ce nu se face o dezbatere in care juristi, sa-si spuna parerea despre cele afirmate de dl.Ghise. Tot ce spune, mie mi se pare logic, dar nu inteleg de ce nu-l ia nimeni in seama, dar nici nu vrea nimeni sa ne lamureasca. Eu chiar vreau sa aflu: 1. daca este adevarat tot ce afirma, cine este interesat sa nu se miste nimic. 2. de ce nu-l sprijina cei din USL. Eu una nu inteleg nimic, poate sunt eu prea proasta,dar as vrea sa-mi explice cineva daca dl. Ghise are sau nu, dreptate.Se dezbat fel de fel de subiecte, mai mult sau mai putin interesante, si acesta nu merita?
ce se intampla domnule v.ciutacu, postati cam rar, nu mai sunt subiecte sau v-ati cam plictisit (a se citi scarbit) si dvs de tot ce e in tarisoara noastra?
Domnule Cetatean Gogu,
Daca ati lucrat la serviciile speciale ale Romaniei, stiti la fel de bine ca mine, in ce mare pericol este Romania. Vom deveni sclavii celor care colinda muntii nostri, nestingheriti de nimeni. Ce cauta?
Am devenit mici, pentru ca patimile politice ne-au dezbinat. Istoria se repeta, dar pentru noi se va repeta tragic. Parintii si bunicii mei au trait tragedia romanilor din anii 40, pe care eu nu vreau sa o traiesc.
Imi iubesc tara si respect toate valorile materiale, spirituale si relationale ale acestei tari. Nu mi-am dorit si nu-mi doresc sa traiesc in alta parte si prin ceea ce fac eu,promovez aceste valori, aici si in afara. Nu mi-a fost si nu imi este rusine ca sunt roman. Stiti ce mi-a spus un inginer francez? El stie unde este Romania: are iesire la doua mari: Marea Moarta si Marea Neagra, se invecineaza cu Banglades si ca romanii sunt musulmani. Intrebat de alt francez, daca nu ma simt umilit ca nu se stie nimic despre tara mea, i-am raspuns: “Nu, pentru ca eu stiu unde este Marea Moarta, stiu unde este Bangladesul, stiu care sunt popoarele musulmane si pe deasupra va vorbesc si limba si ca pot sa va vorbesc si in engleza sau italiana. De ce as fi eu umilit de incultura unui intelectual tehnic francez?”
Daca vom sta cu capul plecat si daca vedem doar hotii, violatorii, criminalii nostri sau ai etnicilor nostri care praduiesc pe la ei si nu vedem valorile romanesti, care muncesc cinstit la ei si care au contribuit si contribuie la dezvotarea lor culturala si la propasirea economica, vom fi tratati asa cum suntem tratati in acest moment.
Perfidia occidentala a fost remarcata de Eminescu in sintagma ” ce-a voit acel Apus”. iar el fusese educat in scoala apuseana.
Suntem atat de singuri si vanduti, incat nu trebuie sa ne mai haituim intre noi.
Cu toata stima,
Earnest
Acest website foloseste cookies pentru ca experienta dumneavoastra cu acest site sa fie cat mai profesionala. Presupunem ca esti de acord cu folosirea cookies, dar poti refuza daca doresti.AcceptaRefuzaCiteste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Cu toate ca a avut un speech de zile mari
(si domnia sa si d-l Ivan si alti domni si
doamne neportocalii europeni), toata actiunea
asta “reparatorie” ce i-a facut pe multi
concetateni sa respire “racoriti” si “razbunati”,
imi aduce aminte de un nume de film (in care
a jucat Razvan Vasilescu): “Prea tirziu”.
un dicton foarte popular spune ca: “niciodata nu e prea tarziu sa….” orice. Completati pe linia punctata. Atita timp cit mai avem viata in noi niciodata nu e prea tirziu. Doamne, cit de optimist pot sa fiu. Nu ma recunosc.
Eu nu am vazut in dezbaterile de ieri din P.E., ca ar fi avut ceva de a face cu circul, in intelesul periorativ al cuvantului circ, asa cum vrea sa se sugereze in clip.
Nu stiu, de ce nu vreti sa intelegeti, ca Basescu se afla la putere de 2 mandate, datorita presei, care l-a promovat , la inceput ca vasnic luptator impotriva coruptiei,iar apoi facand caz pe momentul Vantu si Geoana. Nu ca as fi un fan al lui Geoana, care se aseamana la caracter cu Basescu, dar ne era mai bine cu el, decat cu Basescu, cum ne va fi mai bine cu USL-eul. Insa daca veti fi atat de agresiv, ca in emisiunea de ieri, ma tem ca veti reusi sa manipulati pe alegatori, care nu vor veni la vot, pentru ca li se spune ca astia nu sunt in stare sa faca nimic, in timp ce sustinatorii pedelisti, diaconistii in direct, convinsi de ziaristii vanduti, vor fi la vot. V-ar place enorm sa il aveti Presedinte pe Diaconescu in direct? Cred ca da, pentru ca v-a convenit sa-l aveti Presedinte pe Basescu si nu pe Nastase!
iar un alta zicere populara face referire
la imposibilitatea intoarcerii de la groapa.
presupun ca toate acele discursuri de acum il
vor demite pe guvernatorul guberniei papuase…
@Oscar Wilde: daca v-as spune ca nu l-am promovat/votat niciodata pe Basescu si ca eu ma ocup de ele (asa cum ma pricep eu) din 1997 cu numele real (nu cu pseudonime de scriitor), ati recunoaste ca sunteti tampit? dar cred ca pierd vremea. sunteti doar un ticalos insinuant si las
“A gentleman is one who never hurts anyone’s feelings unintentionally.”
The Real…Oscar Wilde
Cred ca Liberali au inceput sa inteleaga cu nu numai Antonescu si Ghise trebuie sa se bata pentru noi. Cum am putea noi cetatenii simpli sa-ii schimbam pe Zegrean sau pe Morar de exemplu. Sper sa mai traisc si dupa ce Marinarul ratat nu mai e cotroceni. As vrea sa vad daca pateste ceva dupa acesti 22 de ani de mizerie pe care a provocat-o pe unde a fost.
Erata: o alta zicere / un alt proverb
Grrrr… ce apucaturi ebiste pe capu’ lu’ je.
Lasa bre oscare, ca fiecare face dupa cum il/o
taie capu’; asta cu manipularea Ciutacului suna
al dracu’ de basescian.
“Impresia s-a format”, ca sa-l citez pe Dem Radulescu.
Tot e bine ca au aflat europenii ca sunt multe minciuni la mijloc. Ce nu inteleg eu este cum se complace Basescu in situatia asta.Sa te intorci in sila oamenilor – doar 7500000. Cum poti trai cu asta? Doar ca nu a fost scuipat in fata. Si nunta…. cum a suportat sa isi expuna fata si nuntasii la umilinta huiduielilor….Il credeam mai demn si mandru.
Subscriu pe fond la ce a scris … Oscar Wilde. Lasa si parerile potrivnice sa intre fara injuraturi. Te poti apara elegant. Sant convins. Succes cu Norica. As vrea sa o vad procuror general al Romaniei.
mi-au placut si mie acceiasi parlamentari(norica nicolai,ivan …)si am fost dezamagita de lalaiala inconsistenta, plina de aprecieri subiective si lipsite de argumente riguroase cu date si fapte a celorlalti!!am simtit pentru moment impulsul de a replica eu !!!cum pot oare parlamentarii straini sa credibilizeze informatii pe care nu le varifica direct din realitate!?daca as fi in locul doamnei(!?)portocalii m-as supara rau pe monica macovei ca m-a facut sa ma fac de ris in fata europei luind o pozitie incorecta si sa ma las manipulata in interesul ei!!!credeam ca C.E. e o chestie(organism european)mai serios si persoanele care-l compun sunt personalitati politice de marca!am inteles asadar ca nu doar noi avem monici macovei ,predei ,ebe ,becali sau elene!ca sa nu mai vorbim de vadimi!!!de fapt e vina mea ca am crezut toata viata ca cei din frunte sunt si cei mai buni!deh,apucaturi vechi!!cum s-ar spune,”pe vremea mea…”uite de aceea am tot respectul pentru ghise!!pentru credinta lui intr-o idee in principii si in existenta unui ideal!!chiar daca acum e perdant,si poate cu atit mai mult,are toata stima mea!!e un sisif si despre el(sisif) camus spunea:”trebuie sa ni-l imaginam ca pe un om fericit!fericirea sa consta in lucrul sau!”conform spiritului olompic am sa spun:important e sa participi!!(si in aceasta lume nici nu cred ca cu aceste arme se si poate cistiga…)dar asta e o alta discutie.
Nu stiu cat de tarziu apar aceste luari de pozitii, chiar daca sunt in continuare foarte firave, ostilitatile sunt in plina desfasurare, chiar daca in alta etapa a lor. Si daca vorbim despre etapa, consider ca asistam la o etapa de repozitionare a actualilor actori ai scenei politice.
ma intorc insa la Norica Nicolai si afirm faptul ca aceasta voce ar trebui sa lase vehementa si vocea tare in plan secund. Nu de alta, dar cardiopatia ischemica si angorul de efort, pentru care detine “certificat” si pe care le invoca in anul 2006 pentru a absenta la sedinta senatului Romaniei si pentru a nu-si cere scuze pentru faptul ca nepoata sa a votat cu cartela unui coleg al doamnei Nicolai, ar putea sa nu fie de prea bun augur.
Domnule Ciutacu, imi permit sa fiu cinstit si sa spun raspicat: Norica Nicolai, chiar daca in esenta are un discurs bun, are o voce falsa! Am fost si sunt un sustinator al USL, insa vreau un USL fara personalitati patate.
Cat despre pozitia ostila a partidului domninant in PE fata de actuala guvernare din Romania, eu zic sa asteptam rezultatul alegerilor parlamentare, moment in care o eventuala nedesemnare a lui Ponta ca prim-ministru ar putea duce la o noua procedura de suspendare a lui Basescu, de data aceasta fara cvorum la referendum.
Si ca o curiozitate personala: cu ce il are la mana Barroso pe Ponta? Sun convins ca nu din interes pentru natiune a facut pasul inapoi Ponta, a fost ceva mai mult la mijloc.
Cata vreme atat Antonescu cat si Ponta ne-au informat ca in tara romaneasca legea o fac super-masonii din PE/ UE/ CE, ce importanta mai au revansele astea de gradinita ? Basescu s-a intors pentru ca Ponta nu a fost in stare sa-l bage pe Barrosso in ma-sa la momentul potrivit.
@ochila: nu am pentru ce sa ma apar. si nici de gand sa raspund amabil tuturor mitocanilor
Se odihneste in scaunele Parlamentului de la Revolutie incoace, s-a remarcat prin nimic, are sarmul unei drujbe rusesti si e platita de douazeci de ani din aceleasi buzunare care cotizeaza la bunastarea “marelui carmaci”. Sa vorbeasca, bineinteles, ca de facut…e greu.
1. Remarcabil discursul dnei europarlamentar Norica Nicolai, cu ocazia dezbaterii în cadrul sesiunii plenare a Parlamentului European din 12 septembrie 2012 a situaţiei politice din România.
2. Mă scuzaţi pentru abatere de la subiect, dar poate fi interesant. Judecătoarea Paula Pantea de la Secţia I civilă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie a fost aleasă, preşedinte al Biroului Electoral Central pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie. Ciudat este că dna judecător Paula Pantea a uitat să-şi depună declaraţia de avere pe 2012. Oare cum ar sancţiona dna judecător o astfel de abatere a altui funcţionar al statului român?
Dezbarerea din PE a fost foarte importanta chiar daca basescu s-a intors la cotroceni.Poate ca acum am inteles ca Romania putea fi altfel daca aveam astfel de voci tot timpul si in alte probleme .Sper ca am invatat ca nu prin umilinta vom capata respect ci prin sustinerea clara ,ferma a intereselor noastre.A fost un moment important care a demonstrat ca vocea Romaniei se poate face auzita cu conditia sa vrem si ca in PE nu sint numai barosso sau reding.Sper sa-i tina si sa demonstreze aceeiasi demnitate si curaj in toate problemele care privesc Romania.poate ne dam seama ca (Ponta si Antonescu)putem fi ascultati fara a face sluj cum a facut basescu pe care nu l-a interesat decit vatafia din tara.
“Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam” – Mark Twain
Am vazut multi care se inghesuie sa il respecte pe Ghise, cum ca omul are un ideal, etc. O fi avand, nu zic nu.
Dar cred ca nu e acelasi ideal in numele caruia a turnat la securitate pe vremea comunismului.
Sau este? (parvenirea )
A facut un mandat intreg numai tampenii si acuma ar vrea sa se scoata pe final de inca unul. un incompetent in tot ceea ce a facut (inca de pe vremea cand era primar la bv)
Basescu a spus-o clar ieri in discurs: Statele nationale au lasat puterea bancilor. Ia citi articole de mai jos ca sa intelegeti de ce facistii din PE il sprijina neconditionat pe Basescu.
@ Tataie are dreptate! Poate ca sufleteste ne-am simtit un pic mai racoriti,dar ce folos!Basescu este pres. si dupa cum a-ti auzit ieri,are planuri(de PM)! Vrea mortis sa adoptam euro in 2015 desi toate celelelta tari non euro si-au inghetat planurile de adoptare pe termen nelimitat! Mai mult,cica ar fi o catastrofa fara euro;UK o duce minunat desi nu are si nici nu-i trece prin cap s-o adopte! Vrea si uniune bancara,fiscala si tot ce ne mai poate da gata si sa nu ne mai putem nici tari pe stada sa-l deranjam cu protestele… Eu vreau o pozitie oficiala a guvernului in legatura cu planurile astuia !Daca mai sta 2 ani nu mai are importanta cine e premier si ce guvern avem atata timp cat se vede clar ca e dispus sa execute tot ce ii cer sefii lui din lumea larga!
O intrebare pentru doamna europarlamentar.
De ce abia acum?
Pana acum cateva zile am trait cu impresia ca doar PDL are europarlamentari.
Vorba lu’ ソリン …prea tarziu
daca j.m.d. barosso vrea o europa federala eventual un al IV-lea reich, nu pot sa-i spun decat sictir. prefer Romania asa cum e decat sa devenim un land, eventual condus de un guvernator numit de la centru. oare nu seamana cu ceva ce ni s-a intamplat recent cand voturile a 7,4 milioane de oameni nu au contat in fata fascistilor din ppe? ce parere are doamna Norica Nicolai?
Cred ca e bine ca li s-a administrat un dus rece pritenilor lui TB si ai PDL, Chiar daca pare tardiv.Poate e adevarat ca ,,niciodata nu e prea tarziu” si poata vor fi mai atenti .Asta ,daca nu sunt la fel se incompetenti pe cum par .
Buna seara,
il vad pe d-l Dan Constantin de la JN care
spune o chestie pertinenta referitoare la
barosu si vivi care au dat impresia ca ei
reprezinta Europa. Daca ei au facut cioaca
asta si n-aveau acordul/aprobarea alorlalti,
din Parlamentul European, atunci d-l Ghise
ar putea sa le faca plingere si astora doi
pentru uzurpare / abuz / ca s-ar fi substituit majoritatii din Parlamentu’ European bla bla ?
Cei doi (sau barosu) a(u) obligat un PM sa faca
ceva ce nu se facea, calcind peste legile nationale.
Si asta, fara sa existe dovezi, fara sa fie prezenta
o comisie la fata locului care sa constate ca
democratia, statalitatea si ordinea au fost grav
perturbate in aceasta tara-membru.
Atunci cind se ia o decizie importanta ce
afecteaza masiv societatea/populatia, intr-un
parlament (fie el si european), din cite stiu,
sint consultate foruri decizionale exista un plen,
un vot, ceva.
Nu ma pricep, la asta trebuiau sa fie “in priza”
juristii si specialistii pe probleme europene ale
USL. De ce n-au zbirniit atunci ?!
Au avut o placere sa stam ca prostii cu pantalonii
in vine si fara nici-un sul de hirtie igienica la
indemina in timp ce peretii wc-ului se darimau,
iar europenii ne priveau cu interes bolnavicios ?!
Daca e sa fie bilci, atunci bilci total sa fie.
Foarte tare poza cu persoana aia, tipind de i se
vedeau amigdalele, de la gemuletul wc-ului.
Nu sunt nici ticalos insinuant. Nu am insinuat nimic: am pus o intrebare si mi-am dat cu parerea.
Indiferent, ce veti zice, eu si familia mea, cu prietenii nostri va facem audienta la emisiune. Nu sunt ranchimos si nu ma supar pe dumneavoastra.
Earnest
De ce sa mai mergem la vot? Sa legitimam niste persoane care nu ne reprezinta? Reprezinta decit interesele partidelor, desi candideaza uninominal. Ar fi trebuit ca toti parlamentarii USL(sau macar cei in ale caror colegii voturile pentru demitere au fost majoritare ) sa nu participe la sedinta in care CSM a inscaunat un o persoana demisa de popor. Nu trebuiau sa raspunda prezent la apelui lui Victor Ponta. Au fost presul pe care s-a sters Basescu si Baroso. In aceste conditii pe cine reprezinta?
@ Catalin pe 14 September 2012 la 13:08
Dovedeste pe cine a turnat si enumera ce prosti a facut , CONCRET !
Sau te-ai achitat doar de sarcina platita , de-a improsca cu zoaie , pt. ca oamenii care-si RESPECTA ideile si tzelul propus va deranjeaza rau , rau de tot … ?
in opinia mea, usl s-anmuiat ca rahatu-n ploaie. a fost suficient ca un licurici si doi trogloditi ue sa-i sopteasca la ureche lui ponta, ca-i taie logodelu ca asta s-a executat imediat, si pe noi fara prea mari regrete. ce nu intelege tipul este faptul ca va trebui sa se bazeze pe popor findca din ue bani canci. este ceea ce asteapta si chioru care spera sa sperie pulimea cu lipsa banilor. situatia-i albastra iar incercarile guvernului de redresare prin impozitarea marilor averi arata starea jalnica a bugetului national, colectarea redusa si lipsa de posibilitati de redresare bugetara. probabil ca gasperii din ue vor finanta iar numai tabara portocalie, la viitoarele alegeri, si atunci probabil ca ciuma portocalie nu va iesi inca din istorie…
Imi cer scuze, mai adaug inca un comentariu.
Banii n-au miros; putem sa-i luam de la oricine:
arabi, rusi, turci, chinezi, de oriunde din saptiul
non-euro, alegind cele mai mici dobinzi concomitent
cu cea mai mare perioada de returnare a datoriei;
nu cred ca ne permitem sa stam fara sa facem nimic;
nu cred ca dependenta 100% fata de FMI si fondurile
UE e benefica, vedeti ce se intimpla cu batutul cu
pumnul in masa al alora si pocnitul din calciie al
astora d-aci.
Banii nerulati, sint balast, uite o idee pentru ministrul
agriculturii, cel al muncii si protectiei sociale si
respectiv cel al internelor (ca tot se pling “francejii”
de “mizeria din Europa” ce vine la ei: d-nilor, ati calculat
citi oameni saraci-rau, da’ rau de tot sint in tarisoara ?
Oameni fara venit, educatie, viitor. Oameni “morti” dpdv
social (“homelesi”, cersetori), etc, indiferent de etnie ?
Onor statul poate infiinta mici fabricute, ferme colective,
ochiuri de apa unde sa fie cultivate diverse chestii, iar
acolo adusi sa munceasca, si sa locuiasca, (fiind supervizati
de manageri platiti de stat) producind pentru ei insisi, toti
acei oameni. Un soi de ferme in leasing. Esti harnic, produci
si poti mai apoi din profit sa-ti cumperi de la stat respectiva
ferma. Esti lenes, poate veni altcineva sa munceasca.
De marketing, gasirea pietei de desfacere, vinzarea produselor
si alte aspecte juridice, se ocupa statul in prima faza.
Cu ocazia asta “impusti mai multi iepuri dintr-un foc” si
rezolvi si reinsertia sociala, dind un sens vietii multora,
facindu-i sa se simta utili si chiar sa existe social,
scazind si criminalitatea.
Acum, revenind la emisiune: d-na europarlamentar a avut
in vocabularul utilizat un cuvint pe care l-am auzit la
d-l Bogdan Teodorescu: “oamenii ‘trebuie’ sa inteleaga”.
Nope, oamenii inteleg foarte bine ca doar cu vorbe nu te
saturi, iar politica partidelor e multa vorbaraie si
foarte putin, spre deloc, facut, in interesul oamenilor.
USL-ul trebuie sa faca al dracu’ de mari eforturi sa ma
mai scoata din casa pina in decembrie, ca sa ies la vot,
pentru ca ce-au aratat ei in aceasta vara e de un diletantism,
miserupism si de o nesimtire crase rau.
D-na Nicolai mai afirma: “e trezirea clara a spiritului civic
la romani”; nu doamna, nu e ! E scirba si raul ce-l resimt
romanii cind il vad pe ala chicotind si hahaind.
E vorba de banii mincati de lipitorile de sub regimul sau,
de disperarea (oamenilor) ca nu mai scap de ala.
La noi, foama si taierile in carne vie in salarii a facut
lumea sa iasa in strada din 2010 incoace cu sau fara oua
aruncate in cap, cu sau fara corul de fluieraturi la ziua
de 1 decembrie.
Apropo de plecatul de pe plaja la vot, imaginati-va ca se
poate si nu e nimic iesit din comun, apropo de exasperare.
Nu confundati “spiritul civic” in care ati conexa oarece
dorinta a voastra ca oamenii sa iasa si sa voteze cu voi,
cu dorinta oamenilor de-a se vedea scapati de ala !
Eu vad ca liderii si unii membri marcanti ai USL din ziua
in care a venit decizia de la CCR, au devenit rupti de
realitate, rizind cu gurile pina la urechi in emisiuni,
neintelegind enorma sansa ratata si nici ce e in sufletul
alegatorului mediu (standard). E mult bla bla si la d-na
Nicolai precum e si la Ponta ori la d-ra/d-na cu gitul in
proteza ce a aparut la niste emisiuni de saptamina asta.
D-nii din USL se folosesc de scuza “noi n-am apelat la
aceleasi mijloace precum portocaliii”; nu tati, voi n-ati
luptat ! N-ati facut nimic pentru a finaliza. Cum sa mai
ies eu din casa si sa va dau eu votul ?!
Aceasta analiza o pot dezvolta foarte mult dar trebuie sa
plec la alergat.
Merci de atentie, “bine, pa”.
Victore, oricat as fi eu de realist si sa zicem constient ca “reuniunea tovaraseasca” pe tema democratiei romanesti din PE este frectie la piciorul de lemn, nu am putut sa nu ma bucur si sa ma mai racoresc cand Macovei a ramas cu macaroana (microfonul) taiat. Cand cucoana credea ca ea poate face ce vrea si prin PE, de parca ar fi la B1tv, prezidentul adunarii a repezit-o enervat, iar coana mare a luat o mutra ofuscata si dezamagita. Adica ea, care se credea “suprema diva romaneasca” la UE, nu a primit favorul de a minti in continuare? Vai draga, cum e posibil? Cand am vazut-o cat de umilita si dezamagita era, chiar am fost fericit (cat poate fi un roman vesnic umilit de europeni astia ai nostri).
Recunosc ca eu as fi spus unele lucruri altfel, dar nu m-am putut abtine sa nu rad cand Ivan i-a spus lui rednig ca a venit imbracata in portocaliu pentru a-si afirma apartanenta la PDL.
De fapt “frectia la piciorul de lemn” ne-a mai racorit un pic. Adica nu mai avem 42 de grade Celsius, ci 41,9.
Ramane intrebarea fiecarui roman.
Noi incotro?
Basescu vad ca se baga in continuare in lucruri care nu il privesc.
Cum poate el afirma ca Romania este de acord cu pactul fiscal si cu uniunea bancara?
Cine este el?
Oare astfel de decizii nu apartin guvernului dupa o hotarare a Parlamentului?
De cand hotaraste el pentru o tara?
Deci ce va face Romania cu acest guvernator?
Nu mai pot cui Ponta asta! Bica procuror general? WTF? Pentru ca are relatii bune cu Bruxellul!!! Ponta nu mai poate iesi din logica asta, e pierdut! Este prim ministrul tarii si se poarta tot ca un boc, doar ca nu e pe tovarasie cu Basescu.Tot ce face e de ochii lumii, e ca o cucoana din aia care are ca singur obiectiv sa atraga recunoasterea vecinilor! Crin cred ca vede toate astea, de aceea uneori e cam ciudit pe Ponta, dar nu are ce-i face.
Mi-a placut Victor cum ai spus in emisiunea de aseara:”a plecat la Bruxellles cu ideile lui si s-a intors cu ale alora” as adauga si umil, certat si tras de urechi, ca un copil tamp.
@Annie: cand a zis c-ar pune-o pe Bica procuror general?
Din nou o emisiune foarte buna.
Nu am inteles chestia cu “scrisorile” trimise de doamna europarlamentar.Pai in timp ce doamna europarlamentar trimitea scrisori lu’ baroso,pdl-istii ii faceau “varza” in aproape toata media internationala…public.Asa au si reusit sa induca aceasta idee tampita cu lovitura de stat si incalcarea statului de drept.
Acuma degeaba s-au convins cativa(asta daca intr-adevar s-au convins) ca in romanica n-a fost vorba de asa ceva…tarziu…lasul nr.1 al tarii hahaie mai tare ca niciodata.
Subscriu la cele spuse ソリン …cam greu spre imposibil sa ma mai scoata din casa in Decembrie.
In nici un caz nu vor reusi cu oprea,honorius si alte dude care pana acum 3-4 luni erau cu limba-n urechea lu’ base,sau cantau ode stim noi cui…si ca sa fie clar, el nici pe ma-sa n-o lauda daca nu merita(jenant,penibil si insultator)
Si nu-mi da pace declaratia lu’ Ponta:”baroso a avut o pozitie corecta si echilibrata”…pai daca baroso a avut o pozitie corecta cand spunea ca statul de drept in Ro e in pericol,inseamna ca domnul Ponta recunoaste???
Inseamna ca “poruncile” alea au fost un lucru corect si echilibrat nu???
Eu inteleg si dependenta asta a noastra de banii europeni,dar nici in halu’ asta sa stai numai in genuchi si pe burta.
E bine ca si-au impartit ciolanu…si cica a ramas destul si pentru unpr-isti(oprea,nicolicea…).
Domnule Cetatean Gogu,
De atitudini ca ale dumneavoastra ma tem eu. De cetateni, care prin atitudine pasiva fata de dreptul de vot, contribuie indirect la mentinerea starii de fapt. Eu nu zic ca usl-ul este curat, dar cred ca este mult mai bun decat celelalte partide, pentru ca am vazut ca in tara, treburile au mers mai bine pe vremea psd-ului si pnl-ului. Si eu am dus-o mai bine si cei din jurul meu au dus-o mai bine. Sunt un provincial onest bugetar, cu pregatire profesionala temeinica, cu lucrari de specialitate publicate si cunoscute aici si in afara frontierelor, dar niciodata nu am fost mai umilit ca in ultimii ani.Niciodata nu am vazut atata dispret fata de intelectualitate si am sintit o tratare dispretuitoare globala a natiunii romane de catre straini. Stiti de ce? Pentru ca ne considera ori lasi ca am acceptat sa ne guverneze niste diletanti, ori la fel cu alesul bis al neamului. Nu noi i-am ales parlamentari europeni pe Ebba si pe Becali? Nu noi ii vom alege pe diaconestii in direct sau pe ungureni? Este normal ca si oameni de tipul acelora trebuie sa aiba reprezentantii lor, dar nu sa domine, caci in aceasta situatie, vom ajunge o tara de mana a cincea, nu a treia, asa cum ne-a facut Basescu!
Earnest
@Oscar Wilde pe 16 September 2012 la 10:31
Domnu’ “Earnest”, daca e vorba sa trancanim “despre onestitate” si atitudini
pasive, permiteti-mi sa va combat.
Dvs. scrieti “prin atitudine pasiva fata de dreptul de vot, contribuie
indirect la mentinerea starii de fapt”.
Well, in parte e adevarat pina la un anume punct: daca, sistemul care e compus
din oameni, e corupt pina in maduva sa prin legaturile transpartinice de rudenie,
prietenie, interes […girla de motive…], atunci degeaba se mai duce sarac-
cetateanu’ ca la biserica, cu bucurie in suflet, ca prin actiunea sa face un
lucru benefic lui si celorlalti / eventual si o reparatie, si ca untdelemnu’ se
va separa de apa inevitabil.
Eu cred ca e o problema de perceptie [care e dictata de anume ratiuni (in functie
de interes)] in a privi cum a dus-o populatia pe vremea alorlalti vs pe vremea
lacustelor portocalii super incompetente si super jepcaritoare, parere in cea mai
mare parte influentata de dezvaluirile din tabara adversa din mass-media (oricare
ar fi fost ea) referitoare la “bagatul minii la caraiman”, in plus mai existind
si grobianismul, obscenitatea portocaliilor in a se afisa ostentativ cu bogatii pe
ei, desi, daca-i intrebi (vorba lu’ Badea) daca si cum facut “una de-un leu” in
mod cinstit or sa-ti tina o conferinta de presa de 2 ore in care subiectele sint
interesul national si cumpatarea (“nu bea, nu fumeaza, insa are vila-mausoleu”).
N-am lucrat inainte de ’89 la IRAV Bacau ca inginer (sursa e blogul dvs), si
nici n-am notorietatea clamata de dvs, insa va pot spune ca dispret fata de
intelectualitate a existat cu virf si indesat atit in 1990, cit si dupa;
cit despre atitudinea dispretuitoare a strainilor fata de romani, va aduc
aminte de modul in care “vuia” presa occidentala in acei ani (copiii din
orfelinate / adoptiile, bolnavii hiv/sida samd).
Ne considera demni de dispret din cauza: a) faptelor unora dintre concetatenii
nostri [crime, furturi, cersetorie], b) din cauza atitudinii lor de arieni, c) au
interese, d) pentru ca ne ducem sa le “luam de la gura” locurile de munca, samd.
Eu de fiecare data cind m-am intors in tara (a dracu’ conincidenta !), in zona
mea din aeronava era cite o escorta cu un criminal ce aia ni-l repatriau.
Nu mai puneti in circa oamenilor aceasta patetica scuza cu “am acceptat un lider
ce-si incovoaie spatele in fata europenilor”, rezultind ca ne meritam soarta.
Pe europeni in c.r ii doare, oricum ei au impresia formata despre sarantocii
ce le bat la usa; un arendas/guvernator slab si la cheremul lor aici reprezinta
forma prin care ei mai pot jumuli cu bucurie inca o gisca de resurse, vinzindu-i
apoi mizerii de produse finite la preturi “europenesti”.
Eu nu i-am ales nici pe aia mica a lu’ taticu, nici pe razboinicu’ luminii; pur si
simplu n-am fost la vot, pentru ca alternativa la portocale era stearsa/penibila.
Eu va asigur ca nici eu, nici familia n-am votat si nu vom vota pp-dd, prm,
ungurenii, baietii cu usturoiul, iar in 2008, impotriva repulsiei, cu mina zgircita
am votat pentru prima data psd-ul si “independentii” sai, iar in 2009 pe Geoana.
Prefer ca aceasta tara sa incapa din nou pe mina lacustelor portocalii, care o
vor face harcea-parcea oricum mai repede, decit sa ma duc si sa-mi para rau si
sa ma perpelesc noaptea ca am fost si am dat-o unora ce-au facu blat cu primii
ori care-au inlocuit incompetentii primilor cu cei ai lor.
In afara teoriei mele cu ridiculizatul lacustelor, pentru ca omului ce protesteaza
sa i se risipeasca si ultima farima de frica, mai am inca una bucata teorie:
in momentul in care oamenilor (majoritatii) li se va sterge din suflet restul
de speranta, atunci, va spun ca nu vor mai exista oprelisti, pentru ca nu va mai
exista teama, iar oamenii vor iesi buluc in strada cu acel curaj al aceluia care
nu mai are nimic, da’ nimic, de pierdut.
Prin iunie 2011 am observat pentru prima data mersul pe pilot automat al USL-ului:
d-l Antonescu, de fiecare data cind trebuia sa aiba o pozitie ferma, nu (mai)
reactiona asa cum ne asteptam, la fel si Ponta. Imediat, insa existau emisiuni
(la A3) in care erau combatuti pentru aceasta atitudine, ori se puneau intrebari
firesti cu privire la aceasta intirziere/lipsa de initiativa. Urmarea ?
In primul rind d-l Antonescu, iar apoi si celalalt ieseau in aceeasi seara cu
discurs navalnic infierind portocalele.
Cu toate astea, am refuzat sa credem ceea ce urma sa se intimple si i-am sustinut.
De la protestele din ianuarie 2012, numai cine n-a fost orb ori indoctrinat a putut
vedea, deasemenea, pe linga pilotarea pe “auto”, si o distantare a agendei politice
a USL de cea a protestatarilor, de la neparticiparea comuna in strada la mitingurile
populare (apropo, d-lor politicieni, va aduc aminte ca si dvs, pe persoana fizica
sinteti deasemenea cetateni !) pina la asistarea lui Ponta in Parlament la investirea
felegunsului; se pare ca d-nii din USL sint mai preocupati de “pozitionare”, mesajele
de transmis / comunicarea, colegiile si locurile din Parlament decit de fapte concrete.
De cite ori am observat cu totii extraordinara eficienta in actiunile hahaitorului ?
Omu’ era omniprezent, si din pacate le lua faţa astora din USL la conferinte.
Era cum s-ar zice cu un pas inaintea tuturor. Asta nu va da de gindit ?
Eu as sugera citeva variante: a) astia nu se inteleg intre ei (delay in raspuns);
b) hahaitorul ii controleaza; c) blat; d) hahaitorul = Mallory din MITM.
Acum, intorcindu-ne la atitudinea pasiva, la “lipsa de respect” si probabil la
absenta anumitor repere, nu credeti c-ar trebui sa avem grija de adevaratele valori
/ repere (atitea cite au mai ramas) ale poporului nostru in loc sa ne mai infoiem ca
niste bibilici gurese ca “vai, dar de ce nu iesim la vot in favoarea ‘baietilor buni'” ?
Va citez din nou (de pe blogul dvs):
“miercuri, 11 iunie 2008
Mare-Ti este gradina, Doamne! (1)
…
Cu gafele Presedintelui ne-am obisnuit, dar trebuie insa sa intelegem, ca treptat, acest presedinte va instaura un regim dictatorial de tip stanilisto-hitlerist, iar noi ne strofocam ca un ex rege, care nu a facut nimic pentru Romania, din foarte multe motive, (dintre care doua putem sa le amintim :1.era prea tanar sa poata face ceva , 2. nu-l ducea mintea, pentru ca se stie ca preocuparile lui erau cele sportive, iar dupa abdicare si-a descoperit pasiunea pentru gradinarit, activitate pe care Casa Regala engleza i -a acordat-o cu foarte mare incredere!), nu a fost onorat cu prezenta , de catre o caricatura de presedinte.
Si atunci, nu poti sa zici, seara la culcare, ca un oftat de usurare a tensiunilor acumulate: Doamne, mare-Ti este gradina!
Va mai urma.
Earnest
Publicat de Earnest la 23:56 Niciun comentariu: “
domnule Oscar Wilde
nu stiu pe ce va bazati, afirmatia “eu nu zic ca usl-ul este curat, dar cred ca este mult mai bun decat celelalte partide”. pe acolo pe unde mi-am desfasurat activitatea, umbla o vorba: fapte nu soapte. deocamdata usl-ul nu m-a convins, asta nu inseamna ca nu-mi doresc ca portocalii sa ajunga la lada de gunoi a istoriei (acolo unde le e de fapt locul). totusi un lucru stiu, sa deosebesc adevarul de propaganda, realitatea de manipulare, jde ani de serviciu in serviciile speciale ale Romaniei, m-au pregatit suficient in acest domeniu (unde am avut una dintre cele mai mari functii aceeea de ofiter specialist principal 1)si va rog sa ma credeti ca stiu foarte bine ce spun. totusi nu trebuie sa va faceti probleme in ceea ce priveste participarea la vot, de partea usl, dar nu fiindca as fi convins de ei ci numai ca nu vad o alta alternativa…
Discutia a deviat de la norica, dar am sa spun totusi ca e mai barbata in declaratii decat multi barbati politici, are curaj si inteligenta. Mi-a placut si in PE si la vorbe grele, si recunosc ca am o pretuire aparte pt doamna, probabil de cand l-a bagat in ma-sa pe marinar. Imi plac femeile care, desi la figurat, poarta boase-n nadragi!
Buna ziua, donmule Ciutacu. De vreo cateva zile, nu pot vedea Antena3.ro live, nu stiu din ce motiv, dar nu se poate vedea. Salutari din partea unui telespectator fidel desi se afla in Spania
Mi s-a parut extrem de benefica transmisia a ceea ce se intampla in parlamentul european. Consider util sa se intample cat mai des cand se discuta probleme ce privesc Romania. O voi urmari cu atentie pe D-na Nicolai, careia ii respect atitudinea demna, si discursul ferm.
In ce-i priveste pe USL-isti, nici pe mine nu ma conving, si chiar scarbita, voi merge totusi la vot si-i voi sustine, doar pentru ca ramane ultima solutie pentru o eventuala inlaturare a hahaitorului. Eu pentru asta am inghetat astaiarna, nu pentru USL. O victorie degajata a USL-ului insa, ar inchide partial gura si hitleristei Merkel.
off topic: Cum o salveaza Cristoiu pe Macovei, in direct la B1, duminica noaptea! cica, sa nu-i fie teama de justitie deoarece el a fost primul – ca jurnalist- care a lansat conceptul de “lovitura de stat” pentru ceea ce ea a propavaduit la Bruxelles.El e imun,fireste!
@ Nostradamus
In primul rand, esti un .. (adauga ce vrei tu aici, dar nu de bine) pentru ca iti permiti sa insinuezi ca eu as fi platit sa il injur pe Ghise.
Dispretul meu fata de Ghise e absolut gratuit, il urasc din convingere. (sunt brasovean deci am avut timp sa ii admir si capacitatile de mare edil).
Despre turnatorie – chiar el a recunoscut.
(asta e ce am gasit la repezeala)
Ghise a recunoscut ca a turnat la secu dar a zis ca nu a facut politie politica. A avut un angajament semnat in 1983. Liberalii l-au propus pentru excludere (in aceiasi perioada cu Mona Musca). S-a renuntat la excludere pentru ca a declarat ca desi a dat cel putin sapte note informative, toate au fost despre studenti straini (ca de altfel si Sorin Rosca Stanescu, si el brasovean)iar activitatile sale nu pot fi considerate politie politica (CNSAS i-a dat o adeverinta in acest sens).
Ca sa nu mai zic de tampeniile de legi propuse de el, cea cu stiri bune si proaste, cea cu permise pentru jurnalisti, etc.
Prin urmare, nu cred ca a fi impotriva lui Basescu iti aduce un fel de clementa universala si te transforma intr-un fat frumos pe cal alb. Este impotriva lui Base, bravo lui, dar ramane un caracter infect.
Eu prefer sa judec oamenii dupa informatiile pe care le am si nu numai dupa atitudinea pro/contra basescu. S-ar putea ca si criminalul de la Otopeni sa fie contra lui Base. Ba poate a si votat la referendum. Dupa logica ta, ar trebui iertat si considerat un detinut politic, nu?
ce zici,victore,o fi adevarat ce a spus bogdan chirieac,cum ca paparuda baschetbalista va fi numita de USL la DNA?daca-i asa……shit!!!
@omu’: sper sa nu…
De ce nu se face o dezbatere in care juristi, sa-si spuna parerea despre cele afirmate de dl.Ghise. Tot ce spune, mie mi se pare logic, dar nu inteleg de ce nu-l ia nimeni in seama, dar nici nu vrea nimeni sa ne lamureasca. Eu chiar vreau sa aflu: 1. daca este adevarat tot ce afirma, cine este interesat sa nu se miste nimic. 2. de ce nu-l sprijina cei din USL. Eu una nu inteleg nimic, poate sunt eu prea proasta,dar as vrea sa-mi explice cineva daca dl. Ghise are sau nu, dreptate.Se dezbat fel de fel de subiecte, mai mult sau mai putin interesante, si acesta nu merita?
ce se intampla domnule v.ciutacu, postati cam rar, nu mai sunt subiecte sau v-ati cam plictisit (a se citi scarbit) si dvs de tot ce e in tarisoara noastra?
Domnule Cetatean Gogu,
Daca ati lucrat la serviciile speciale ale Romaniei, stiti la fel de bine ca mine, in ce mare pericol este Romania. Vom deveni sclavii celor care colinda muntii nostri, nestingheriti de nimeni. Ce cauta?
Am devenit mici, pentru ca patimile politice ne-au dezbinat. Istoria se repeta, dar pentru noi se va repeta tragic. Parintii si bunicii mei au trait tragedia romanilor din anii 40, pe care eu nu vreau sa o traiesc.
Imi iubesc tara si respect toate valorile materiale, spirituale si relationale ale acestei tari. Nu mi-am dorit si nu-mi doresc sa traiesc in alta parte si prin ceea ce fac eu,promovez aceste valori, aici si in afara. Nu mi-a fost si nu imi este rusine ca sunt roman. Stiti ce mi-a spus un inginer francez? El stie unde este Romania: are iesire la doua mari: Marea Moarta si Marea Neagra, se invecineaza cu Banglades si ca romanii sunt musulmani. Intrebat de alt francez, daca nu ma simt umilit ca nu se stie nimic despre tara mea, i-am raspuns: “Nu, pentru ca eu stiu unde este Marea Moarta, stiu unde este Bangladesul, stiu care sunt popoarele musulmane si pe deasupra va vorbesc si limba si ca pot sa va vorbesc si in engleza sau italiana. De ce as fi eu umilit de incultura unui intelectual tehnic francez?”
Daca vom sta cu capul plecat si daca vedem doar hotii, violatorii, criminalii nostri sau ai etnicilor nostri care praduiesc pe la ei si nu vedem valorile romanesti, care muncesc cinstit la ei si care au contribuit si contribuie la dezvotarea lor culturala si la propasirea economica, vom fi tratati asa cum suntem tratati in acest moment.
Perfidia occidentala a fost remarcata de Eminescu in sintagma ” ce-a voit acel Apus”. iar el fusese educat in scoala apuseana.
Suntem atat de singuri si vanduti, incat nu trebuie sa ne mai haituim intre noi.
Cu toata stima,
Earnest